[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی داراب، روزنامه شیراز نوین

بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی داراب
هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور دکتر عسکری، نماینده مردم شریف شهرستان داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر نیازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، دکتر حقیقی و مهندس محمدی، معاونین فرماندار ویژه شهرستان داراب، مهندس حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن داراب طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این مراسم با حضور منفرد، بخشدار فسارود، دهیار و شورای اسلامی، مسئولان ادارات و جمعی از اهالی منطقه ترتیب یافت و 16 هزار متر مربع آسفالت معابر شهرک فجر از توابع بخش فسارود به بهره‌برداری رسید. محمدرضا حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب در حاشیه افتتاح این طرح با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: این طرح از محل اعتبارات عمرانی و مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید. در حاشیه مراسم افتتاح پروژه بهسازی شهرک فجر لوح تقدیری از طرف فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان داراب به مهندس حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب اهدا شد و از زحمات وی در زمینه عمران و آبادانی روستاها تقدیر به عمل آمد.
همچنین در حاشیه مراسم افتتاح پروژه بهسازی شهرک فجر لوح تقدیری از طرف فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان داراب به مهندس اسماعیل شجاعی نژاد، کارشناس بنیاد مسکن شهرستان داراب اهدا شد و از زحمات او در زمینه عمران و آبادانی روستاها تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی