[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افتتاح طرح آسفالت پروژه‌های روستاهای سنگبر و خوی سفید بوانات، روزنامه شیراز نوین

طرح آسفالت پروژه‌های روستاهای سنگبر و خوی سفید شهرستان بوانات هم‌زمان با دهه فجر انقلاب در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این مراسم  با حضور  دکتر کریمی، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری فارس، مهندس نصیری، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، مهندس زمانی، فرماندار بوانات، مهندس دهقانی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوانات و دیگر مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کریمی، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری فارس در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن گزارشی از طرح‌های دهه فجر در سطح استان ارائه داد و بیان داشت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، یک هزار و ۵۸۱ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون بر ۳۵۰ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید. 
معاون استانداری فارس افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته که یک هزار و ۴۴۳ پروژه بوده از نظر ریالی تقریباً رشد ۲ برابر دارد. وی اضافه کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها به ترتیب مربوط به دهیاری‌ها با ۳۸۲ پروژه، شهرداری‌ها ۳۰۱ پروژه، کمیته امداد ۱۷۵پروژه و از نظر ریالی نیز بیشترین عدد به ترتیب مربوط به اداره کل صمت استان با ۱۵۸ هزار میلیارد ریال، شهرداری‌ها ۱۰۲ هزار میلیارد ریال و شرکت گاز استان نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال است.
دکتر کریمی، معاون توسعه‌ مدیریت ومنابع استانداری فارس همچنین در آیین افتتاحيه پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن شهرستان در روستاهای سنگبر جوی سفید متج سفلی و بادبر و همچنین افتتاح نمادین طرح ویژه مسکن روستایی در روستای فنجان حضور یافت.
این مراسم با حضور مهندس نصیری، معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن و مهندس موسالو، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، حاج آقا زارع، امام جمعه   و مهندس زمانی، فرماندار شهرستان ترتیب یافت.
مهندس فرج‌الله نصیری، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز در این مراسم با تقدیر از معاون استانداری فارس گزارشی از طرح‌های عمران روستایی ارائه داد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی