[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برپایی سومین نمایشگاه منتخب آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص)، روزنامه شیراز نوین

به‌ مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث، نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) برپا خواهد شد. دکتر حامد تقوایی، دبیرکل کنگره جهانی محمد(ص) ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: هم‌زمان با عید سعید مبعث، منتخب آثار سه سال برگزاری گذر هنر نبوی آستان جانان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی افزود: این نمایشگاه دربردارنده‌ حدود ۴۰ اثر منتخب در زمینه‌ خوشنویسی، نقاشی، نقاشی‌خط و نگارگری است که در سه سال گذشته در گذر هنر نبوی آستان جانان از سوی هنرمندان برجسته‌ کشور خلق شده است.
دبیرکل کنگره جهانی محمد(ص) ضمن دعوت از عموم برای بازدید از این نمایشگاه اعلام کرد: سومین نمایشگاه منتخب آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) به‌ مدت چهار روز از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) واقع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ویژه‌ عموم علاقه‌مندان برپا خواهد شد.
به‌گفته‌ وی در برپایی این نمایشگاه آستان مقدس احمدی(ع) و دانشگاه شیراز با کنگره جهانی حضرت محمد(ص) همکاری داشته‌اند. گفتنی است، گذر هنری آستان جانان از ویژه‌برنامه‌های کنگره‌ جهانی محمد پیامبر رحمت(ص) است که در سه سال گذشته به‌ مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در شیراز برپا شده است. در این رویداد که با هدف تبیین و نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر ناب محمدی به زبان هنر، به‌عنوان مؤثرترین و کارسازترین ابزار، برپا می‌گردد، هنرمندانی از سراسر کشور در رشته‌های مختلف هنری، به ‌صورت زنده به اجرای آثار هنری خود می‌پردازند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی