[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دوره صراط نور در فارس برگزار شد ، روزنامه شیراز نوین

دوره توانمندسازی خادمان کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی فارس با عنوان صراط نور برگزار شد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، دوره صراط نور۳ ویژه توانمندسازی خادمان کاروان‌های راهیان نور دانشجویی فارس به همت بسیج دانشجویی این استان با حضور ۱۵۰ دانشجو در شیراز برگزار شد. در این دوره که با محتوا و روش جدیدی اجرا شد، محمد علیان، مدیر مسئول مرکز طراحی راهیان نور انقلاب اسلامی به‌عنوان مدرس حضور داشت.
در این برنامه، جمشید فیروزی، مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: مدلی طراحی کردیم که در آن بحث‌های گفتمانی، معرفتی و مهارتی برای دانشجویان ارائه شد و دانشجو پس از پایان دوره بتواند یک راهیان نور گام دومی را اجرا کند.
وی با بیان اینکه در مباحث معرفتی و گفتمانی، نسبت راهیان نور با تمدن اسلامی، گام‌های انقلاب اسلامی، نسبت آن با دولت و جامعه اسلامی یکی از حوزه‌های محتوایی دوره است، افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت تا دانشجو بعد از گذراندن مراحل جذب، مدل راهیان نور خود را بتواند طراحی کند. مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: باید مدلی طراحی شود که دانشجو بعد از برگشتن از راهیان نور، بتواند نسبت به مسئله‌های جامعه حساسیت داشته باشد و برای حل مسائل جامعه با آن مدل دفاع مقدس طراحی و چاره‌اندیشی کند. فیروزی با بیان اینکه روایت گفتمانی در کنار روایت جغرافیایی در سرفصل‌های آموزشی دوره صراط نور ۳ قرار گرفت، تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره صراط نور، ارتقای آمادگی دانشجویان در راستای اجرای اردوی راهیان نور تحول‌آفرین و فناورانه برای اعزام عموم دانشجویان به استان خوزستان و زیارت یادمان‌های عملیانی دفاع مقدس است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی