[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رئال هم کپا را نمی‌خواهد!، روزنامه شیراز نوین

رئال مادرید به دنبال دائمی شدن قرارداد کپا نیست. به گزارش فوتبال 360، با مصدومیت تیبو کورتوا و به خدمت گرفتن کپا آریسابالاگا از چلسی و سپس مصدومیت او و استفاده از دروازه‌بان سوم یعنی آندری لونین، معضل انتخاب سنگربان برای کارلو آنچلوتی به امری غیر قابل حل تبدیل شده است. کپا و لونین هر ۲ در مقاطعی عملکردی قابل قبول از خود ارائه داده‌اند و در مقاطعی عملکرد مناسبی نداشته‌اند که این کار را برای انتخاب دروازه‌بان با مشکل مواجه کرده است. با این وجود عملکرد خوب لونین در غیاب کورتوا و کپا، موجب شده تا سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به او اعتماد بیشتری داشته باشد و به نظر می‌رسد با بهبود کورتوا و حضور لونین، دیگر کپا در برنامه‌های او برای فصل آینده جای نداشته باشد.
*انتخاب برای دروازه 
بنا بر گزارش برخی رسانه‌ها، رئال مادرید و آنچلوتی تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان گرفته‌اند‌. آنچلوتی همواره از کپا به‌عنوان بازیکنی با پتانسیل بالا نام برده، اما او از فرم خوب خود فاصله گرفته و لوس بلانکوس قصد ندارد قراردادش را دائمی کند. خود بازیکن تمایل خود را برای بازگشت به لندن در تابستان اعلام کرده است. در عوض لونین جایگاه بهتری در ترکیب پیدا خواهد کرد و به احتمال زیاد تا پایان فصل به‌عنوان دروازه‌بان اصلی درون دروازه خواهد ایستاد و پس از بازگشت کورتوا به‌عنوان ذخیره او به ایفای نقش می‌پردازد.
*دوری از فرم خوب
این موضوع که لونین به‌عنوان دروازه‌بان اصلی درون دروازه قرار خواهد گرفت برای کپا خوشایند نیست؛‌ همچنین رئال مادرید قصد ندارد قرارداد او را دائمی کند. قرارداد مرد اسپانیایی در تابستان به پایان می‌رسد و در صورت بازگشت به چلسی هم با ۲ رقیب دیگر به نام‌های خورخه پتروویچ و رابرت سانچس روبه‌رو خواهد بود و امیدوار است همانند فصل گذشته، پیشنهادی از بایرن مونیخ برای او ارائه شود تا شاید بتواند در برخی از بازی‌ها، فرصت حضور در دروازه را به دست بیاورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی