[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز عملیات احداث ۵ هزار واحد مسکن ملی در فسا ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۵۰۰۰ واحد از طرح نهضت ملی شهرستان فسا در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در حاشیه مراسم آغاز این طرح که با حضور استاندار فارس و دیگر مسئولان برگزار شد، افزود: طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان آغاز شده و در حال اجرا و فعال است.
وی خاطر نشان ساخت: حدود ۱۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن باید در ۹۵ سایت و ۲۸۰۰ هکتار زمین ساخته شود که از این تعداد ۱۱۵ هزار واحد در شهرهای شیراز، مرودشت، استهبان، جهرم، کازرون و فسا به ‌دلیل کمبود زمین به ‌شکل چهار طبقه ساخته خواهد شد. طالبان ادامه ‌داد: مابقی و ۴۵ هزار واحد دیگر عمدتاً به ‌شکل یک طبقه و دو طبقه در حال ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: در حال حاضر حدود ۴۸ هزار واحد در مرحله اجرا یا اتمام فونداسیون قرار دارد و برای حدود ۵۶ هزار واحد هم پروانه ساختمانی اخذ شده‌است.
طالبان گفت: در شهر فسا تعداد ۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که ۷۳۳۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۵۶۱۲ نفر واریز وجه انجام داده‌اند.وی ادامه داد: تاکنون برای ۱۱ هزار نفر در شهر فسا زمین تأمین شده و برای ۳۷۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده‌ است. طالبان اضافه کرد: زمینی به مساحت ۷۴ هکتار نیز پیش از این پروژه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته که هم‌زمان عملیات آماده‌سازی و احداث واحدهای مسکونی در آن آغاز شده ‌است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی