[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۵۵
  • دوره جدید

فراخوان واگذاری غرفه های بازارچه حرم، روزنامه شیراز نوین

با استعانت از خداوند متعال و در راستای توجه به اهمیت تولید، اشتغال و کارآفرینی، شرکت توسعه گردشگری نوین فارس در نظر دارد به منظور ارائه خدمات به زائرین عزیز غرفه های بازارچه حرم را از طریق فراخوان به متقاضیان محترم اجاره دهد. 
متقاضیان محترم  می توانند بر اساس اطلاعات ذیل، مدارک فراخوان را تحویل گرفته و پس از  تکمیل،  به همراه مبلغ پیشنهادی در پاکت سر بسته قرار داده و  به آدرس مشخص شده به صورت حضوری تحویل دهند. 

نکات و شرایط:
1. تعداد غرفه ها: 29 عدد و هر کدام حدود  9 متر مربع- نوع سازه: فلزی با جداره پنل های MDF و سقف برزنتی
2. متقاضی واجد شرایط می بایست ظرف مدت حداکثر 24 ساعت از زمان اعلام نتیجه، نسبت به مراجعه جهت عقد قرارداد اقدام نماید در غیر اینصورت متقاضی دیگر جایگزین می گردد.
3. متقاضی واجد شرایط جهت ضمانت پرداخت اجاره بها و ضمانت تخلیه به موقع، باید در زمان عقد قرارداد مبلغ یکصد میلیون تومان سفته تحویل شرکت نماید.
4. پیشنهاد ارائه شده  باید از نظر مبلغ، شغل مد نظر و محصولات، معین، بدون ابهام، خط خوردگی و یا لاک گرفتگی بوده و بر اساس فرم پیشنهاد قیمت تکمیل و در پاکت سربسته قرار داده شود. 
5. به پیشنهادهای مخدوش، مبهم، مشروط و تحویل شده پس از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6. ارسال تقاضا و ارائه پیشنهاد به منزله قبول مفاد دستورالعمل اجرایی بازارچه حرم می باشد.
7. دریافت و تکمیل و تحویل فرم های شماره یک، دو و سه الزامی است.(درون پاکت حتما این سه فرم قرارداده شود) 
8. شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر 09173153972

تاریخ های مهم:
1- تاریخ دریافت مدارک و تحویل آنها توسط اشخاص متقاضی:   23/11/1402  الی   28/11/1402 
2- زمان بررسی پیشنهاد ها ، اعلام نتایج و انعقاد قرارداد:  29/11/1402   الی 10/12/1402    
3- زمان واگذاری غرفه ها:   15/12/1402
مکان دریافت مدارک و تحویل پاکت:
شیراز- خیابان 9 دی- بست شهید دستغیب- دفتر نگهبانی بازارچه حرم- آقای آسمار  09173153972   و  آقای فرزانه  09171014787 

هزینه ها:
1- مبلغ قطعی اجاره بر اساس بالاترین قیمت پیشنهادی توسط  متقاضی واجد شرایط خواهد بود.
2- هزینه سایبان، بنرهای چاپی سر در غرفه، لباس متحد الشکل غرفه دار و  فروشنده ها، میز و صندلی، دکور و لامپ و ... به عهده متقاضی است.
3- مبلغ اجاره بابت هزینه اجاره  مکان غرفه، سازه، برق، سیستم دوربین مدار بسته،  نگهبانی 24 ساعته، بیمه آتش سوزی، مدیریت، امور اجرایی و هماهنگی و سایر هزینه ها جانبی می باشد.
4- با توجه به رسته شغلی مشاغل موجود در جدول ذیل،  لازم است متقاضی مجوزهای مورد نیاز را دارا باشد. لذا عواقب عدم ارائه مجوز های لازم صنفی و قانونی بر عهده متقاضی می باشد.
5- شرکت مختار است بر اساس موارد و شرایط مورد نظر،  نسبت به انتخاب متقاضیان نهایی و جانمایی غرفه ها اقدام نماید. 
6- فقط مبلغ 80  هزار تومان بابت هزینه های کارشناسی، مدارک فراخوان و انجام فرایند تعیین غرفه دار در زمان تحویل مدارک توسط مرکز تحویل دهنده دریافت می شود.  

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی