[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دولت با خدمت‌رسانی به مردم، توان و نیروی مضاعف می‌گیرد، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم عهد کرده خادم مردم باشد؛ همه تلاش خود را پیش از این کرده و خواهد کرد و با هر خدمت‌رسانی به مردم توان و نیروی مضاعف می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در پایان راهپیمایی مردم شیراز اظهار کرد: اعتماد به مردم، کمک گرفتن از آنها و حل مشکلات ملت اولویت دولت سیزدهم است.
وی افزود: دولت خدمت به مردم را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌داند و وعده داده ناترازی‌های موجود را جبران کند؛ چنان‌که مشکلات قطعی‌های برق و گاز در اوج مصرف حل شد و تنش‌های آبی نیز بخشی حل شده و بخشی در حال حل شدن است.
بهادری جهرمی اضافه کرد: دولت عهد کرده طرح‌های نیمه‌تمام و بر زمین مانده وعده شده به مردم مانند پروژه‌های راه‌، راه‌آهن‌، آب‌رسانی‌، برق‌رسانی و خدمت‌رسانی‌ها را از زمین بلند کند و شما اخبار آن را می‌شنوید.
وی گفت: دولت در خدمت‌رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود، بلکه هر خدمت سبب می‌شود تا توان و نیروی بیشتری برای ادامه فعالیت بگیرد.
سخنگوی دولت ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در نخستین جلسه هیئت دولت پس از هر راهپیمایی‌ به اعضا تأکید می‌کند، که امروز این حضور مردم، وظیفه شما را سنگین‌تر کرد و امید است که این بار نیز بتوانیم با سرعت بخشیدن به خدمت‌رسانی و حل مشکلات، قدردان شهدا و خانواده شهدا و این حضور حماسی شما مردم باشیم.
کاهش ۱۵ درصدی تورم کشور در سال آینده
بهادری جهرمی گفت: دشمن خواست با تحریم‌های ظالمانه برای ایران اسلامی توقف اقتصادی ایجاد کند، اما امروز تحریم‌ها بی‌اثر شده و گفته‌اند که نیازمند انقلاب در تحریم‌ها هستیم.
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول، تورم ایران در سال آینده ۱۵ درصد کاهش می‌یابد و این به معنای این است که تورم‌هایی که می‌خواهد تورم را بر ما تحمیل کنند، کم‌کم خنثی می‌شود.
سخنگوی دولت یادآور شد: دشمن با اعمال تحریم‌های بانکی و نفتی اعلام کرد که با این اقدامات ایران را فلج می‌کند و همه تلاش خود را نیز کرد؛ اما نتیجه آن این شد که سال گذشته اذعان کردند که تحریم‌ها اثر خود را از دست داده و نتیجه رویارویی ۴۵ساله آنها با انقلاب اسلامی، تنها از بین رفتن هیمنه پوشالی استکبار بوده است.
بهادری جهرمی اظهار کرد: علیه انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی، شناختی، سایبری و دیپلماتیک و ترکیبی به راه انداختند، اما ملت ایران نه تنها قد خم نکرد، بلکه مستحکم‌تر حضورهای بیشتری در صحنه دارند.
وی اضافه کرد: اگر پیش‌تر مردم تنها در راهپیمایی‌های مناسبتی انقلاب حضور داشتند، امروز مراسم غدیر و اعیاد شعبانیه را باشکوه برپا می‌کنند.
بهادری جهرمی گفت: دشمنان خواستند ملت ایران و عراق را در مقابل یکدیگر قرار دهند، اما امروز راهپیمایی مشترک آنها در اربعین لرزه به اندام آنها می‌اندازد.
رکوردزنی در تجارت خارجی
سخنگوی دولت گفت: ایالات متحده آمریکا می‌خواست ایران را در سطح جهان منزوی کند، اما جهان اعلام کرد که جمهوری اسلامی را به عنوان بریکس و شانگهای می‌پذیریم و تجارت خارجی خود را با ایران توسعه می‌دهیم.
وی افزود: سال ۱۴۰۱ سال رکورد تجارت خارجی جمهوری اسلامی با همه کشورهای جهان شد، هیچ زمانی ایران پیش و پس از انقلاب این حجم از تجارت خارجی نداشته و این در زمانی رخ داد که غرب نه تنها ما را تحریم کرده، بلکه برجام را هم پاره کرده و از آن خارج شده بود.
بهادری جهرمی اظهار کرد: این یعنی «پشمی بر کلاه آمریکا نمانده» و اگر قبلاً تهدید می‌کردند تا کشورهای دیگر را از مسیر ارتباط با ایران منحرف کنند، امروز نه تنها کشورهای جهان، که جوانان آزاده انقلابی در غزه که ۲۰ سال است در تحریم مطلق‌اند، با اتکا به قدرت لایزال الهی در مقابل رژیم تا دندان مسلحی قرار می‌گیرند که به عیان مورد حمایت آمریکاست و این یعنی از ایالات متحده ترسی ندارند.
وی ادامه داد: امروز غرب دست و پا می‌زند تا کشورهای دیگر را نیز در جنگ غزه درگیر کند و از این طریق آبرویی برای خود بخرد؛ چراکه آبرویی برای آن نمانده که بگوید جوانان غیور حماس همه هیمنه آنها را در هم شکسته 
است.
بهادری جهرمی اضافه کرد: امروز در سازمان ملل هنگام سخنرانی سران اسرائیل عموم کشورها، جلسه را ترک می‌کنند و آبرویی برای رژیم صهیونیستی نمانده است؛ در حالی که سال‌ها با هزینه بسیار تلاش کردند ظاهرسازی کنند و بگویند مدافع حقوق کودکان و زنان هستند.
مردم ایران با انقلاب اسلامی تصمیم‌گیرنده کشور شدند
وی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم با انقلاب ایستادند تا بگویند ما ملت فردوسی و رستم، حافظ و سعدی و امروز حاج‌قاسم هستیم؛ ما ملتی نیستیم که دیگران برایمان تعیین تکلیف کنند و از خارج کشور برایمان تصمیم‌گیری کنند.
بهادری جهرمی یادآور شد: این در حالی است که پیش از انقلاب اسلامی، رژیم پهلوی درباره جدا کردن بخشی از سرزمین ایران با تصمیم خارجی‌ها نیز می‌نشست و تماشا می‌کرد.
وی با اشاره به وابستگی‌های رژیم پهلوی و تصمیم‌گیری دیگران برای کشور، افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان غرب و شرق زد و اعلام کرد که هیچ‌کس حق تصمیم‌گیری برای ایران را ندارد.
سخنگوی دولت گفت: دشمن ۴۵ سال است که تمام قد ایستاده تا نگذارد ایران اسلامی رشد و توسعه پیدا کند، اما امروز ایران یکی از پنج قدرت جهان در هوا و فضاست.
بهادری جهرمی با بیان اینکه آینده جهان وابسته به مؤلفه قدرت فضایی است، گفت: آمریکا اعلام کرده که در این زمینه چین، روسیه و ایران رقیب‌های او در آینده هستند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران در صنایع پیشرفته، نانو و دیگر حوزه‌ها اظهار کرد: این قدرت حاصل این است که مردم تصمیم گرفتند خود تصمیم‌گیرنده باشند و آینده‌شان را رقم بزنند.
وی یادآور شد: روزهایی مانند یوم‌الله ۲۲ بهمن، فرصتی برای تجدید میثاق مشترک دولت و مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی