[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قدردانی امام‌جمعه شیراز و استاندار فارس از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روزنامه شیراز نوین

طی پیام مشترکی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و استاندار فارس از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس پیام مشترکی به منظور قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر کردند.
در این پیام آمده است: اهالی محترم و شگفتی‌آفرین استان فارس و مردم عظیم‌الشأن دیار حضرت احمد بن موسی(ع)
سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان و درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که بار دیگر با موقعیت‌شناسی و حضور همه‌جانبه و پرشور خود خط بطلانی بر تمام یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی کشیدید.
در یوم‌الله ۲۲ بهمن با درک صحیح از وضعیت کشور ایران و نظام اسلامی با وجود همه مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی آمدید و ثابت کردید پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستید و باقی خواهید ماند.
آفرین بر شما راست‌قامتان تاریخ که خطه فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) را سرافراز کردید و با حضور خود، مستکبران و خون‌خواران جهان و اذناب داخلی‌شان را انگشت به دهان کردید.
هرچند که قلم قاصر و کلمات عاجز از بیان عظمت شما و تمجید از خلق این حماسه عظیم و حضورتان در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ است، لیکن به تأسی از گفته بزرگان دین که تشکر از مخلوق را مقدمه شکر خالق دانسته‌اند، حضور به موقع شما در این‌ برهه حساس از تاریخ را ارج نهاده و صمیمانه از شما مردم شریف استان فارس تقدیر و تشکر می‌نماییم.
به امید سرافرازی ایران اسلامی در همه عرصه‌های بین‌المللی ان‌شاءالله.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی