[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهره‌برداری از ۲۰هزار مترمربع آسفالت معابر روستای تنگ کتویه داراب، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور محمدجواد عسکری نماینده مردم شریف شهرستان داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی، خلیل اقتصادی فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان داراب و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از 20هزار مترمربع آسفالت معابر روستای تنگ کتویه داراب آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حقیقی و محمدی معاونان فرماندار، حسن‌زاده مدیر بنیاد مسکن داراب، نجفی بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی، مسئولان ادارات و جمعی از اهالی در این مراسم حضور داشتند.
محمدرضا حسن‌زاده مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب در این مراسم با تبریک دهه فجر اظهار داشت: 20هزار مترمربع آسفالت معابر روستای تنگ کتویه از توابع بخش مرکزی با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر 5میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در این مراسم اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و رسانه‌ها باید دلسوزانه و آگاهانه برای تشریح این موضوع پای کار باشند.
وی افزود: این دهه یادآور جان‌فشانی‌ها و مبارزات مردمی علیه رژیم ستم‌شاهی طاغوت است که در این راه افراد زیادی جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.
فرماندار ویژه شهرستان داراب با بیان اینکه انقلاب اسلامی به بهای خون شهیدان به دست آمده است، افزود: نگهداری و صیانت از انقلاب به عنوان یک سرمایه بسیار مهم و ارزشمند در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، وظیفه همگانی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی