[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دردسر عجیب استقلال برای فسخ دو ستاره، روزنامه شیراز نوین

دو بازیکن باتجربه استقلال حاضر به فسخ قرارداد خود نیستند و برای این مسئله خواسته‌هایی دارند.
به گزارش ورزش سه، در روزهای گذشته مباحث زیادی پیرامون زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری، دو ستاره باتجربه استقلال مطرح شده است. نیک‌نفس و مطهری با درخواست نکونام چند روزی است که در تمرینات استقلال حضور ندارند و در بازی دوستانه روز گذشته آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان نیز اثری از آنها نبود!
در این خصوص چند روز قبل نکونام به ارسلان مطهری اعلام کرد که در تمرینات شرکت نکند که این مسئله به منزله قرار گرفتن او در لیست مازاد استقلال بود. از سوی دیگر درباره زبیر نیک‌نفس هم شرایط تقریباً مشابه است و او هم در تمرینات و مسابقات دوستانه حضور نداشت.
در شرایطی که نکونام چندان تمایلی به ماندن نیک‌نفس  و مطهری در ترکیب نفراتش ندارد، باشگاه مس رفسنجان به آبی‌پوشان اعلام کرده در صورتی حاضر به جدایی فرشید باقری و حضور او در استقلال می‌شود که نیک‌نفس و مطهری نارنجی‌پوش شوند. این درخواست محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان به نظر می‌رسد مورد قبول نکونام هم هست. حتی گفته می‌شود در حاشیه دیدار دوستانه روز گذشته استقلال و مس رفسنجان نویدکیا و نکونام در این باره صحبت کردند و با هم به توافق رسیده‌اند.
مسئله اصلی اما عدم توافق مطهری و نیک‌نفس با مسئولان استقلال برای جدایی است. این دو بازیکن نامه‌ای از باشگاه دریافت کردند که حق حضور در تمرینات ندارند، اما قرارداد آنها باید به صورت توافقی و دوطرفه فسخ شود که اگر این اتفاق نیفتد و استقلالی‌ها یک‌طرفه اقدام به فسخ و خروج نام مطهری و نیک‌نفس کنند، باید مبلغ قرارداد آنها تا پایان فصل را پرداخت کنند!
نیک‌نفس و مطهری همچون سایر بازیکنان استقلال از سال گذشته نیز مبالغ زیادی طلبکار هستند که هنوز از طرف مدیران باشگاه پرداخت نشده است. این دو بازیکن با وجود شروع نیم‌فصل دوم از چند روز دیگر از قرارداد امسال خود نیز مبلغ زیادی دریافت نکردند.
در چنین شرایطی آنها به باشگاه گفته‌اند در صورتی حاضر به فسخ قرارداد دوطرفه هستند که درباره مطالبات خود به توافق برسند و در آینده‌ای نزدیک مبلغی را از باشگاه دریافت کنند؛ این در حالی است که هنوز اقدامی برای پرداخت مطالبات دو بازیکن مذکور صورت نگرفته است. مسئله‌ای که سبب شده نیک‌نفس و مطهری حاضر به فسخ قرارداد خود و حضور در مس رفسنجان در ازای انتقال فرشید باقری به استقلال نشوند.
تا پایان رسمی نقل‌وانتقالات زمستانی در ایران هنوز زمان زیادی باقی مانده است؛ با این‌حال مسئله مشخص غیبت نیک‌نفس و مطهری در تمرینات استقلال با درخواست جواد نکونام است و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت تکلیف دو ستاره باتجربه آبی‌پوشان چه خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی