[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آینده مبهم پیرمرد برزیلی در فوتبال ایران، روزنامه شیراز نوین

لوسیانو پریرا که برترین گل‌زن خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود، هنوز تصمیم خود را برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم نگرفته است.
به گزارش فوتبال 360، مس رفسنجان در نیم‌فصل نخست لیگ برتر شرایطی بحرانی داشت و نتوانست عملکرد درخشان خود در فصول گذشته را تکرار کند؛ با این وجود، درخشش یک ستاره کهنه‌کار در ترکیب نارنجی‌پوشان به چشم آمد؛ لوسیانو پریرا. مهاجم 40ساله اهل کشور برزیل که برای دوازدهمین فصل پیاپی حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می‌کند، در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌وسوم با مدیران باشگاه مس به توافق نرسید، اما در نهایت به فهرست نارنجی‌پوشان اضافه شد و توانست در 10 مسابقه، 5 بار در قامت گل‌زن بدرخشد و رکورد جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشت.
پریرا که برترین گل‌زن خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود، در کارنامه خود سابقه همکاری با تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز، صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان را دارد. او فصل گذشته هم برای نارنجی‌پوشان رفسنجانی به میدان رفت که 2 بار توانست گل بزند و 4 بار هم در قامت گل‌ساز درخشید. با وجود آنکه مهاجم 40ساله مسی‌ها قرارداد خود را به مدت یک‌سال با نارنجی‌پوشان تمدید کرده، اما زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی‌اش از تیم مس در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به گوش می‌رسد.
*نویدکیا رضایت همبازی سابقش را جلب می‌کند؟
محرم نویدکیا که در دوران حضورش در سپاهان به‌عنوان بازیکن، تجربه همبازی‌شدن با لوسیانو پریرا را به‌دست آورد، حالا به تازگی در کسوت سرمربی مس رفسنجان مشغول به فعالیت شده است. پریرا به ‌واسطه عدم دریافت مطالبات خود از فصل گذشته، به دنبال آن است تا از جمع نارنجی‌پوشان جدا شود و در این زمینه از باشگاه مس شکایت خود را هم به‌ثبت رسانده و باعث بسته ‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه هم شده است؛ با این وجود، تلاش نویدکیا برای جلب رضایت هم‌بازی سابق خود ادامه دارد و او امیدوار است که بتواند این مهاجم باتجربه را در فهرست تیمش حفظ کند.
*ربیعی شاگرد مورد علاقه‌اش را به اصفهان می‌برد؟
ذوب‌آهن اصفهان بعد از آنکه با سعید باقرپسند قطع همکاری داشت، به دنبال جذب مهاجم جدید است. در این زمینه، محمد ربیعی نام لوسیانو پریرا را به مدیران باشگاه مس رفسنجان اعلام کرده است. ربیعی فصل گذشته خواهان همکاری با پریرا در مس رفسنجان شد و یک فصل موفق را در کنار این مهاجم برزیلی گذراند و حالا گفته می‌شود که در روزهای گذشته، مذاکرات اولیه با مهاجم 40ساله انجام شده و اگر فرآیند قطع همکاری او با باشگاه مس رفسنجان نهایی شود، پریرا در نیم‌فصل دوم در تیم ذوب‌آهن کارش را پیش خواهد برد تا در دوازدهمین فصل حضورش در فوتبال ایران، برای ششمین تیم مختلف به میدان برود!

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی