[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

اهواز یحیی را فریاد می‌زند، روزنامه شیراز نوین

در شرایطی که باشگاه فولاد هنوز خبری مبنی بر قطع همکاری با مارتینز منتشر نکرده، شایعاتی مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در اهواز مطرح شده است.
به گزارش ورزش سه، بعد از شکست فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در اولین بازی جام حذفی و از دست رفتن یک تورنمنت برای قرمزپوشان اهوازی سبب شده تا انتقادهای زیادی به عملکرد ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی این تیم مطرح شود. در چنین شرایطی بیانیه‌ای که مارتینز شب گذشته علیه مدیریت این باشگاه صادر کرد هم ماجرا را پیچیده کرده و بحث قطع همکاری با این مربی اسپانیایی بیش از همیشه در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده است.
در چنین فضایی باشگاه فولاد هنوز واکنشی به بیانیه جنجالی مارتینز و صحبت‌های او نداشته است؛ البته روز گذشته و قبل از بیانیه مارتینز، سخن‌گوی باشگاه فولاد در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مدیریت از عملکرد سرمربی اسپانیایی راضی نیست و در حال تصمیم‌گیری درباره وضعیت مارتینز هستند.
موضوع جدیدی که در این حال و هوا پیش آمده و دهان به دهان می‌چرخد، شایعه حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت فولاد است. اگرچه فولادی‌ها هنوز رسماً حرفی از قطع همکاری با مارتینز بر زبان نیاورده‌اند، اما شایعه بازگشت یحیی به فوتبال به‌عنوان سرمربی جدید فولاد و جایگزین مارتینز هر لحظه جدی‌تر به نظر می‌رسد.
افتخارات و تجربه بالای گل‌محمدی باعث شده تا تعداد زیادی هواداران فولاد در فضای مجازی خواهان استخدام این سرمربی محبوب شوند و این درخواست را با انتشار مطالبی در صفحات هواداری از مدیریت باشگاه مطرح کرده‌اند.
اظهارات روز گذشته سخن‌گوی باشگاه فولاد مبنی بر اینکه در صورت قطع همکاری با مارتینز سرمربی بعدی این تیم سطحی متفاوت از همه مربیان شاغل در لیگ خواهد داشت هم به شایعات موجود درباره حضور یحیی گل‌محمدی در اهواز دامن زد؛ هرچند که او نامی از مربی‌ بر زبان نیاورد و حتی شایعات مطرح‌شده درباره حضور برخی گزینه‌ها در ذهن مدیریت باشگاه را نیز تکذیب کرد.
شایعه حضور یحیی گل‌محمدی در اهواز از این نظر قابل تأمل به نظر می‌رسد که این سرمربی بعد از جدایی از پرسپولیس به یکی دو پیشنهاد موجود جواب رد داد و این‌طور به نظر می‌رسد که او می‌خواهد فعلاً به استراحت بپردازد. هرچند که طرفداران او اعتقاد دارند سابقه حضور گل‌محمدی در فولاد به‌عنوان بازیکن و دوران خوبی که در این باشگاه داشته می‌تواند دلیلی برای متقاعد شدنش باشد. ضمن اینکه بازگرداندن فولاد خوزستان با سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر و افتخارات و امکاناتی که دارد به دوران طلایی هم می‌تواند انگیزه‌ای برای بازگشت گل‌محمدی به فوتبال در اهواز باشد.
با همه این تفاسیر باید ابتدا منتظر تعیین تکلیف ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی از سوی مدیران فولاد باشیم. قطعاً فولادی‌ها تا زمانی‌ که درباره مارتینز تصمیم‌گیری نکنند، بحثی درباره سرمربی جدید نخواهند داشت و به عبارتی تا زمانی که وضعیت مارتینز روی نیمکت فولاد مشخص نشود، نمی‌شود به شایعات موجود درباره حضور گل‌محمدی یا هر سرمربی دیگری در اهواز رنگ واقعیت بخشید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی