[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور مربی شیرازی در بالاترین دوره آموزش دروازه‌بانی تخصصی آسیا، روزنامه شیراز نوین

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون از برگزاری دوره مربیگری دروازه‌بانی درجه A آسیا خبر داد. به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهارک کاظم، رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون در این‌باره عنوان کرد: با توجه به قوانين و تأکیدات كميته صدور مجوز حرفه‌ای، دپارتمان آموزش بر آن شد كه با حمایت‌های صورت‌گرفته از سوی مسئولان فدراسیون، دوره مربيگری دروازه‌بانی فوتبال درجه A آسيا را براساس قوانين جديد آموزش مربيگری و برای نخستین بار در كشور برگزار کند.
وی افزود: اين دوره زير نظر و با تأييد کنفدراسیون فوتبال آسیا از ١٩ بهمن در مركز ملی فوتبال آغاز شده و تا ٢٧ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت؛ ضمن اینکه مدرس دوره هم هارون بن عامر، مدرس فيفا از كشور عمان است.
گفتنی است، مرتضی جعفری که سابقه مربیگری دروازه‌بانان تیم برق شیراز در لیگ برتر را در کارنامه دارد، تنها نماینده شیراز  در این کلاس خواهد بود.
همچنین مربيانی نظیر محمد حبیبی، الياس نكونام، شاهين مكوندی، كاظم كرامتی، فرشاد بختياری زاده، نادر غبيشاوی، محمدرضا حاج اسبويی، سيد محسن سيدی، مهدی ثابتی، رسول زمانی و مهدی محمدحسينی نیز در این دوره حضور دارند.
دوره دروازه‌بانی A آسیا با حضور ۲۵ مربی دروازه‌بانی برای اولین‌بار در ایران برگزار می‌شود؛ این دوره بالاترین سطح آموزش مربیگری در آسیاست که به مدت ۹ روز از 19 بهمن‌ماه ۳ در تهران آغاز شده و ۶ روز ادامه دارد.
هارون بن عامر عمانی به صورت آنلاین، مدرس این دوره است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی