[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بنیاد مسکن چهره روستا‌ها را متحول کرد، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری فارس:
بنیاد مسکن چهره روستا‌ها را متحول کرد

به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، زیربنایی، بهسازی معابر و خیابان‌های روستاهای شهرستان خرامه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این مراسم با حضور محسن نعتمی معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری فارس، کرم‌اله رنجبر فرماندار خرامه، نصیری معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خرامه، بخشداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، دهیار و شورای اسلامی و مردم در این مراسم حضور داشتند.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه با گرامیداشت دهه فجر و تقدیر از حضور مسئولان، مشخصات طرح‌های عمران روستایی را بیان کرد و گفت: این طرح شامل اجرای عملیات بهسازی در ۳۲ روستا به مساحت 91هزار مترمربع آسفالت، ۲۵۱۴ متر لبه‌گذاری، تهیه و نصب لوازم ورزشی کودک در ۳ روستا با صرف اعتبار ۱۳میلیارد تومان به سرانجام رسیده است.
اصغر ایزدی در ادامه گوشه ای از خدمات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جامعه را هم تشریح کرد و گفت: همچنین  بازنگری طرح هادی در ۱۴ روستا تهیه شده که در ۲ روستا انجام شده و ۱۰ روستا هم توسط مشاور در دست اقدام است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی بالغ بر ۴۰میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده، گفت: بالغ بر ۱۱۰میلیارد تومان هم اعتبارات سال ۱۴۰۲ در دست اقدام است.
محسن نعتمی معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری فارس هم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن، دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: با خدمات نظام اسلامی چهره بسیاری از روستاها متحول شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی