[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شکست برابر ستاره آمریکایی و پیرمرد ۴۷ساله!، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - بازیکن سابق لوله آ.اس شیراز و تیم ملی ایران با 47 سال سن برابر نماینده شیراز به میدان رفت و در پیروزی تیمش تأثیرگذار بود!
از هفته نودزهم این رقابت‌ها عصر دیروز، سه‌شنبه یک دیدار در سالن فجر شهر بندرعباس به انجام رسید و دو تیم فولاد هرمزگان و لیموندیس شیراز به مصاف هم رفتند.
نکته بسیار جالب در تیم فولاد هرمزگان که رضا هنگامپور، بازیکن سابق تیم پگاه فارس را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت، استفاده از یک بازیکن نام‌آشنا و 47ساله بود! بابک نظافت، بازیکن سابق تیم ملی، همچنان به انجام بازی بسکتبال در بالاترین سطح کشور ادامه می‌دهد و در همین بازی هم یکی از بازیکنان مؤثر تیمش بود.
علاوه بر نظافت، دو بازیکن خارجی به نام‌های «جیوان مک کورمیک» آمریکایی و «مارکو پروویچ» از کشور مونته نگرو، عملکردی درخشان در ترکیب فولاد داشتند.
فولاد در نیمه نخست بهتر از حریف شیرازی کار کرد؛ آنها در دقایقی با اختلاف 10 امتیاز از میهمان خود پیش افتادند، اما شیرازی‌ها توانستند فاصله را به حداقل برسانند. 
در نهایت نیمه نخست با نتیجه 41 بر 38 به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید. در کوارتر نخست نیمه دوم، لیموندیس بهتر عمل کرد و توانست کار را با تساوی به کوارتر چهارم بکشاند. شاگردان محمدرضا اسلامی در کوارتر پایانی مسابقه هم بهتر بازی را آغاز کردند و 69-67 از میزبان خود پیش افتادند، اما درخشش خیره‌کننده مارکو پروویچ و جیوان مک کورمیک، باعث شد تا نماینده هرمزگان امتیازات زیادی را به دست آورده و در نهایت با نتیجه 90 بر 80 پیروز میدان شود. مک کورمیک با کسب 33 امتیاز، بهترین بازیکن میدان شد و پروویچ هم 26 امتیاز کسب کرد.
در تیم شیرازی هم مانند همیشه، جیلن بردلی آمریکایی بیشترین امتیاز را کسب کرد و بهترین بود. البته بردلی درخشش بازی‌های گذشته را نداشت و فقط 16 امتیاز کسب کرد. محمدامین خسروی با 15 و مهدی جعفری با 13 امتیاز، دیگر بازیکنان امتیازآور لیموندیس بودند.
تیم لیموندیس شیراز با این شکست 25 امتیازی شد و در رتبه نهم جدول باقی ماند. فولاد هرمزگان هم که با بازیکنان خارجی خود جان تازه‌ای گرفته، سومین پیروزی خانگی طی یک ماه گذشته را جشن گرفت و با 23 امتیاز، موقتاً بالاتر از مس رفسنجان روی پله دهم ایستاد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی