[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نمایشگاه فرصتی برای تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری است، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در نمایشگاه گردشگری اظهار کرد: امروز فرصت بسیار خوبی مهیا شد که بازدیدی از یک نمایشگاه گردشگری در سطح ملی داشته باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدتقی تذروی افزود: انصافاً با انتظاری که از شهرداری شیراز و تشکل‌های سازمان میراث‌فرهنگی داشتیم، امروز خوش درخشیدند. وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های شهر و شهرداری به کل کشور است.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در این نمایشگاه با فراهم شدن دفترچه سرمایه‌گذاری که حدود ۷۰ پروژه خوب گردشگری و زیارتی در آن تعریف شده، بستری خوب برای مشاهده بسته‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌‌گذاران، هدایت آنان و تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز خواهد بود.
محمدتقی تذروی بیان کرد: شهرداری شیراز در همه حال به وظیفه خود عمل نموده و هرکجا که قرار باشد شیراز بدرخشد، شهرداری نیز عملاً سهیم است.
وی گفت: بودجه شهرداری متعلق به مردم شیراز است و شهرداری این بودجه را به بهترین نحو در خدمت‌رسانی به مردم هزینه خواهد کرد.
تذروی خاطرنشان کرد: ما برای شناساندن فرهنگ شیراز به تمام دنیا مسئول هستیم و تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.
وی بیان کرد: از آنجا که شیراز قابلیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری دارد، باید زیرساخت‌ها را تقویت کرد و در این زمینه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
شهردار شیراز نیز در این بازدید با تصریح بر ظرفیت بالای گردشگری، بر تلاش مضاعف برای تقویت زیرساخت‌ها تأکید کرد.
محمدحسن‌ اسدی در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور اظهار کرد: دست‌اندرکاران تلاش زیادی برای برگزاری این نمایشگاه داشته‌اند و همه ذی‌نفعان و علاقه‌مندان نیز شرکت کرده‌اند.
وی ضمن ابراز خرسندی از کیفیت بالای برگزاری این نمایشگاه، گفت: بازدیدکنندگان استقبال بالایی از این نمایشگاه داشته‌اند.
شهردار شیراز با تصریح بر ظرفیت بالای گردشگری، بر تلاش مضاعف برای تقویت زیرساخت‌ها تأکید و بیان کرد: نیاز امروز فعالان گردشگری، تسهیل و سرعت در کار و تسهیلات بانکی است.
اسدی همچنین از شیراز به عنوان قطب گردشگری و شهر پیشرفته‌ای در این صنعت یاد کرد و گفت: زیرساخت‌های خوبی از دیرباز تحت عنوان جاذبه‌های طبیعی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی وجود داشته و امروز در تلاش برای تقویت زیرساخت‌ها و همچنین بخش خصوصی هستیم و نباید در راستای توسعه گردشگری از هیچ تلاشی دریغ شود.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با سرمایه‌گذاران در خصوص احداث آکواریوم، شهربازی، باغ پرندگان، تله‌کابین و پارک آبی داشته‌ایم که در دست اجرا قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی