[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

گره‌گشایی در میزهای خدمت، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سامانه جامع املاک شهرداری شیراز تا پایان شهریور سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که این اقدام گام بلندی جهت شفاف‌سازی و رضایتمندی شهروندان است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، چهارمین میز خدمت اداره املاک و مستغلات شهرداری شیراز در شهرداری منطقه ۶ با حضور نایب‌رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز، مسعود قادری شهردار منطقه ۶ و مدیران کل حقوقی، املاک و مستغلات و ستاد باغات شهرداری شیراز برگزار شد.
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه برپایی این میز خدمت بیان کرد: میز خدمت از مصادیق ارتباط مستقیم با مردم است که این خود امر مهم و اتفاق خوبی است که این جلسات باید به‌صورت مستمر در مناطق شهرداری شیراز دنبال شود.
ابراهیم کمالی گفت: سامانه جامع املاک شهرداری شیراز تا پایان شهریور سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که این اقدام گام بلندی جهت شفاف‌سازی و رضایتمندی شهروندان است. شهردار منطقه ۶ شیراز نیز گفت: این برنامه مرتبط با املاک و دیدار با اهالی در راستای حل موضوع و تسهیل انجام امور با مراجعان صورت گرفت. مسعود قادری با مؤثر دانستن این دسته برنامه‌ها جهت ارتباط بدون واسطه بین مسئولان شهری و شهروندان با هدف گره‌گشایی از مشکلات و بررسی دغدغه‌های مردم صورت گرفت. 
وی همچنین افزود: در برپایی این میز خدمت‌ها می‌توان بخشی از نیازهای شهروندان را در این ملاقات‌ها و دیدارهای عمومی مسئولان و مردم شنید و نسبت به مرتفع کردن آنها برنامه‌ریزی و اقدام کرد. 
شهردار منطقه ۶ برگزاری میز خدمت را فرصتی برای شهروندان دانست تا با حضور در این برنامه به‌صورت مستقیم پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند‌.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی