[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسکن ملی یکی از طرح‌های راهبردی است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، آیین شروع عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت ۷۵۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر اوز، با حضور رضایی معاونت هماهنگى امور عمرانی استاندارى فارس، شبانى مدیرکل راه و شهرسازى لارستان، محمدی فرماندار اوز و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.
شبانی در این مراسم با بیان اینکه عملیات آماده‌سازی اراضی و احداث ۷۵۰ واحد مسکن ملی ویژه متقاضیان آغاز می‌شود، تأکید کرد: مردم شریف شهر اوز با اجرای این مهم که ۵۰۰ واحد آن به متقاضیان ثبت‌نامی تأیید شده در نهضت ملی مسکن و ۲۵۰ واحد هم به مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تخصیص پیدا خواهد کرد، طعم شیرین صاحب‌خانه شدن را می‌چشند. 
وی افزود: طبق آخرین وضعیت در شهر اوز، تعداد ۳۱۵۰ متقاضی در این طرح تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که از این میزان ۹۷۳ مشمول واقع و ‌به عبارتی تأیید نهایی شده‌اند که ۷۲۶ واحد تخصیص پروژه به متقاضیان صورت گرفته است.
شبانی به تشریح فاز‌های اجرا شده در این شهر پرداخت و ‌افزود: ۱۰۲ واحد در فاز یک، ۲۲۲ واحد در فاز 2، ۱۳۶ واحد در فاز 3، ۲۳۶ واحد هم در فاز ۴ میزان واحدهای جانمایی شده در فازهای این طرح است.
شبانی با اشاره اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های راهبردی برای جبران کسری ساخت و ساز در سال‌های اخیر است، گفت: هم‌اکنون در فاز شش این طرح، در زمینی به مساحت ۵۲/۹ هکتار کلنگ آن به زمین زده خواهد شد که امیدواریم با این کلنگ‌زنی سرعت ساخت و ساز در شهرستان اوز که الحمدلله از وضعیت خوبی برخوردار است، باز هم بیش از پیش افزایش یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی