[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیر باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشد، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در استانداری فارس، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، پاسخ‌گوی پرسش‌های مردمی در رابطه با حوزه سلامت بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» صبح روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن 1402، با همراهی «اسمعیل اسکندری» مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات دانشگاه و «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، در استانداری فارس حضور یافته و به پرسش‌های مردم در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پاسخ گفت.
پاسخ‌گویی حضوری به چند مراجعه‌کننده، از دیگر بخش‌های برنامه حضور دیروز رئیس دانشگاه در دفتر سامانه سامد، در مجموعه استانداری بود.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در حاشیه این برنامه با اشاره به اقدام مؤثر دولت در زمینه اجرای برنامه «سامد»، وظیفه همه مسئولان را خدمت به مردم و پاسخ‌گویی مناسب به مسائل و دغدغه‌های آنان عنوان کرد و گفت: اجرای این برنامه ضمن اینکه فرصتی را برای پاسخ‌گویی به مردم فراهم می‌کند، سبب آگاهی از نظرات و پیشنهادات مردم در حیطه خدمات مجموعه نیز می‌شود.
سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، سامانه‌ای الکترونیکی برای بیان انتقادات، درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل مردم، به نحو ملموس‌تری آگاه شوند.
شماره تلفن «۱۱۱»، ابزار اصلی ارتباط با سامانه «سامد» است و ایرانیان از هر نقطه کشور، می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
این سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخ‌گویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه استانداردهای خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخ‌گویی، راه‌اندازی شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی