[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرصت حضور فعال و درخشان اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی، روزنامه شیراز نوین

 مریم شمالیان- گروه خبر
برپایی نمایشگاه‌های موضوعی به ویژه در حوزه صنوف، فرصتی است تا تعامل مشتریان با اتحادیه‌های صنفی و فعالان صنوف و همچنین تولیدات داخلی فراهم شود و اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، طراحی، کابینت و دکوراسیون داخلی این فرصت را برای مشتریان فراهم کرده است.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، طراحی، کابینت و دکوراسیون داخلی به مدت چهار روز از 25 تا 28 بهمن‌ماه (به مدت 4 روز) در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس در شهرک گلستان برپاست؛ در این میان اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز نیز با حضور در این نمایشگاه و برپایی میز خدمت حضور فعالی داشت.
محمدعلی حسینی، ریاست اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به شیرازنوین گفت: اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان و اعضای تحت پوشش خود برای نخستین بار در سطح استان فارس و شهر شیراز به دایر نمودن غرفه ویژه خود در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، طراحی، کابینت و دکوراسیون داخلی اقدام کرده و میزبان همشهریان شده است.
وی ادامه داد: بدین ترتیب اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز در یک غرفه در سالن نرگس نمایشگاه بین‌المللی فارس که شامل میز خدمت نیز می‌باشد، با هدف معرفی ظرفیت‌های این صنف، سامان‌دهی افراد فاقد پروانه کسب، آگاه‌سازی شهروندان جهت خرید کالای باکیفیت، ارائه آدرس سایت و پیج رسمی اتحادیه، توضیح مسائل فنی توسط اعضای محترم کمیسیون‌ها و کارشناسان اتحادیه، تعامل با سایر صنوف مرتبط با صنعت ساختمان، تعامل با دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها جهت صادرات کالاهای تولیدشده، ایجاد ظرفیت‌های بیشتر و... در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، طراحی، کابینت و دکوراسیون داخلی حضور فعال یافته است.
 شهروندان تنها از فعالان صنفی دارای پروانه کسب خرید کنند
ریاست اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت ارتباط دستگاه‌های مربوطه با این اتحادیه صنفی اظهار کرد: اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز دارای حدود 20 رسته صنفی تحت پوشش می‌باشد که یکی از بهترین راه‌های ارتباطی شهروندان با این اتحادیه سایت رسمی و پیج رسمی اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز به آدرس WWW.e_cabinetshiraz.ir و پیج رسمی اینستاگرامی به آدرس 
e_cabinetshiraz.ir است.
حسینی با تأکید بر اینکه شهروندان تحت هیچ عنوان از افراد فاقد پروانه کسب خرید نکنند، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم از افرادی به خرید کابینت اقدام کنند که حتماً دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز باشند؛ چراکه طبق آمار رسمی بیش از 90 درصد شکایات صنفی، مربوط به شهروندانی است که از افراد مجهول‌المکان و فاقد پروانه کسب خرید کرده‌اند که این اقدام موجب ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری 
می‌گردد.
وی در ادامه افزود: از افراد فاقد پروانه کسب صنفی نیز تقاضا داریم جهت اخذ پروانه کسب اقدام کرده و پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی و طی کردن امور اداری به جمع همکاران رسمی ما بپیوندند تا همگی با هم خدمات خوبی به همشهریان و هم‌وطنان خود ارائه دهیم. حسینی با اشاره به قدمت و سابقه فعالیت اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز هم گفت: این اتحادیه با بیش از چند دهه سابقه خدمت و تقدیم 4 شهید به میهن، از پیشگامان اتحادیه‌های صنفی به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز دارای ظرفیت تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز است و خواستار همکاری همه‌جانبه ارگان‌های مرتبط با صنایع کوچک و کسبه محترم می‌باشیم که اقدامات لازم را جهت توسعه، هماهنگی و تأمین خدمات انجام دهند تا اعضای محترم این اتحادیه بتوانند از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود استان بهره‌مند شده و خدمات بهتری به مشتریان ارائه کنند. حسینی برگزاری نمایشگاه‌ها را نیز فرصتی مغتنم برای ارتباط مشتریان با اتحادیه‌ها و اعضای صنوف مختلف دانست و گفت: در این نمایشگاه فرصت خوبی برای تعامل بازدیدکنندگان با اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز فراهم شد و در میز خدمتی که برپا کردیم، به سؤالات مراجعان به صورت تخصصی و کارشناسانه پاسخ داده شد. به گفته حسینی، رسته‌های تحت پوشش اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز شامل موارد زیر است:
- خرده‌فروشی انواع کابینت آشپزخانه (ترکیب فلز، ام‌دی‌اف و استیل)
- تولید، طراحی، نصب و تعمیر انواع کابینت آشپرخانه (ترکیب فلز، ام‌دی‌اف و استیل)
- کانال‌سازی کولر
- تولید انواع دریچه کولر تهیه مطبوع
- حلبی‌سازی (به‌جز کانال، لوازم بهداشتی ساختمانی و جعبه)
- طراحی انواع کابینت آشپرخانه
- خمکاری فلزات
- دفتر آشپزخانه‌های صنعتی (تولید انواع فر و اجاق گاز صنعتی)
- خرده‌فروشی تخت، کمد، قفسه و فایل فلزی
- خرده‌فروشی میز و صندلی اداری
- تولید و تعمیر گاوصندوق
- تولید و تعمیر انواع جعبه‌های فلزی
- تولید و تعمیر انواع میز و صندلی فلزی
لازم به ذکر است که اتحادیه صنف کابینت‌سازان شیراز در آدرس شیراز، خیابان قدمگاه شرقی، حدفاصل قدمگاه و 12متری اصغری به کدپستی 7173937335 واقع شده است. شماره تلفن‌های اتحادیه نیز 07138310840 و 07138316283 و شماره پیام‌رسان واتس‌اپ اتحادیه نیز 09039466013 می‌باشد؛ ساعت کار اتحادیه هم از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 15 است. ساعات کار کمیسیون حل اختلاف و شکایات اتحادیه هم یکشنبه‌ها ساعت 11 تا 14، کمیسیون فنی و آموزش دوشنبه‌ها 11 تا 14 و پاسخ‌گویی و ملاقات حضوری هیئت‌مدیره نیز چهارشنبه‌ها 11 تا 14 تعیین شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی