[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تیغ تیز قانون در مقابل هنجارشکنان ایستاده است، روزنامه شیراز نوین

هشدار فرماندار ممسنی به کاسبان انتخابات:  
تیغ تیز قانون در مقابل
 هنجارشکنان ایستاده است

فرماندار ممسنی طی سخنانی تذکر و هشداری جدی به افرادی که آنها را کاسبان انتخابات خواند، داد و گفت: تیغ تیز قانون در مقابل هنجارشکنان و کسانی که بخواهند مردم را به جان هم انداخته یا اذهان عمومی را خدشه‌دار کنند، ایستاده است.
به گزارش ایرنا، عبدالکریم انصاری در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه ممسنی با اشاره به اینکه ۱۴ روز تا انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال زمان باقی مانده است، گفت: به نظر کاسبان انتخابات همانند سالیان گذشته قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. وی ادامه داد: مردم فهیم جامعه ما باید هوشیار بوده و فریب دروغ‌پراکنی و ترفندهای مهره‌های استکبار یا افرادی که در زمین دشمنان بازی می‌کنند را نخورند.
وی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات اضافه کرد: بعضی در آستانه انتخابات شیطنت کرده و اعلام می‌کنند که از بالا برخی داوطلبان انتخاب شده یا دروغ‌پراکنی‌های این‌چنینی در جامعه رواج می‌دهند که باید بدانند هرگز اینگونه نیست و افرادی هم که اکنون داوطلب انتخابات هستند، باید بدانند که تمام اعمال و حرکت‌های آنها زیر ذره‌بین نظارت قرار دارد.
فرماندار ممسنی اعلام کرد: امروز به کاسبان انتخابات تذکر و هشدار می‌دهم که اگر بخواهند علیه برگزارکنندگان انتخابات موضع‌گیری غیرقانونی یا احیاناً اقدام به تشویش اذهان عمومی کنند، به جد با آنها برخورد خواهد شد.
وی گفت: تیغ تیز قانون در مقابل هنجارشکنان و کسانی که بخواهند مردم را به جان هم انداخته یا اذهان عمومی را خدشه‌دار کنند، ایستادگی خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی