[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از عزم راسخ دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌هایی در همین راستا در روستاهای استان خبر داد.
حامد رستمی از عزم راسخ دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ پروژه به ارزش ۲۶هزار میلیارد تومان در مناطق روستایی استان فارس توسط دستگاه‌های اجرایی و دهیاران در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
وی با تقدیر از همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که دولت را در خدمت‌رسانی و پیشبرد اهداف یاری می‌رسانند، اظهار کرد: برقراری عدالت عمرانی از اهداف اصلی دولت سید محرومان است و پروژه‌ها در اقصی‌نقاط استان بر اساس نیازهای هر منطقه کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با ابراز امیدواری از اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی زمینه‌ساز مهاجرت معکوس شود، گفت: در روستاهای استان فارس آداب و سنن ارزشمندی وجود دارند که با گسترش رفاه و امکانات می‌توان به احیای آنها امید بست.
رستمی اظهار کرد: یکی از عوامل مؤثر در راستای مهار حاشیه‌نشینی به تعریف پروژه‌های عمرانی در روستاها بازمی‌گردد و بنا بر تأکید استاندار مردمی فارس، نگاه ویژه‌ای به محرومیت‌زدایی در قریه‌های دور و نزدیک داریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی