[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

غول‌کشی به سبک مجتبی، روزنامه شیراز نوین

شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک در طول 7 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و توانسته‌اند 2 مدعی قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را شکست بدهند.
به گزارش فوتبال 360، آلومینیوم اراک تنها تیم حاضر در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه بود که به دلیل محرومیت اجازه فعالیت در بازار زمستانه را نداشت؛ آن‌هم در حالی‌که در مقایسه با نیم‌فصل نخست، محمد مسلمی‌پور، سجاد آقایی و میلاد فخرالدینی از جمع سفیدوسبزپوشان جدا شدند و اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی‌توانند تا پایان لیگ بیست‌وسوم برای تیم آلومینیوم به میدان بروند تا فهرستی تضعیف‌شده نسبت به نیم‌فصل اول، اراکی‌ها پا به رقابت‌های نیم‌فصل دوم بگذارند.
شاگردان مجتبی حسینی در نیم‌فصل نخست با کسب 6 برد، 4 تساوی و 5 باخت به کار خود در رتبه هشتم جدول پایان داده بودند که با توجه به توان فنی آلومینیوم، کارنامه قابل‌قبولی محسوب می‌شود. اوج درخشش شاگردان حسینی در نیم‌فصل اول، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رقم خورد؛ جایی‌که آنها توانستند سپاهانِ مدعی و پرستاره را در یک بازی جنجالی و پراتفاق که توأمان با اخراج 3 بازیکن طلایی‌پوش بود، با یک گل شکست بدهند تا یکی از بزرگترین شگفتی‌های لیگ بیست‌وسوم رقم بخورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی