[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

صدای لیگ یکی‌ها شنیده نمی‌شود، روزنامه شیراز نوین

سرمربی مس سونگون معتقد است قضاوت داوران علیه این تیم بوده است. به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری پس حضور در مس سونگون توانست این تیم را از بحران باخت‌های پیاپی نجات دهد و در سه دیدار رسمی 2 برد خانگی و 1 تساوی خارج از خانه برای مس به ‌دست آورد. 
کلانتری در این ارتباط گفت: مدت کوتاهی هست که در این تیم هستم و در این مدت شرایط آب و هوایی اصلی‌ترین مانع ما برای کار تیمی بود، ولی خود را توانستیم با تغییرات زیادی که در ترکیب داشتیم به شرایط بازی برسانیم؛ البته این تیمی که می‌بینید قطعاً تمامی خواسته‌های ما نبوده و شبانه‌روز در حال کار هستیم تا بتوانیم مس را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی افزود: من خوشحالم که با تلاش بچه‌ها موفق شدیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا الآن با خیال راحت این حرف‌ها را بزنم. چرا باید در یک دیدار فوتبال سه پنالتی به نفع یک تیم گرفته نشود؟ مگر یک بازی لیگ‌یکی چند موقعیت می‌تواند داشته باشد که سه موقعیت آن به‌ خاطر اشتباهات بسوزد؟ لیگ آزادگان تنها یک برنامه تلویزیونی دارد و در آن هم به این اشتباهات مهلک فرصت کارشناسی داده نشد؛ من مانده‌ام که این درد بزرگ فوتبال را کجا باید فریاد بزنیم. به‌جز سه صحنه پنالتی ما در دیدار با بابلسر مشکلات داوری دیگری هم داشتیم که فقط اهل فن با بازبینی فیلم تأثیرگذاری آن در نتیجه را درک می‌کنند و ما تمامی این مستندات خود را مکتوب به فدراسیون ارسال خواهیم کرد تا حداقل در دیدارهای آتی این مسائل فاجعه‌بار به تیم ما ضربه نزد.
سرمربی شیرازی در پایان گفت: در چهار بازی پایانی می‌خواهند برای جلوگیری از تبانی و اشتباهات عمدی و سهوی ناظر ویژه برای بازی‌ها بگذارند که این درمان درد فوتبال نیست؛ هر تیمی که بخواهد امتیازات را جمع کند تا اون موقع جمع کرده است و مسئولان باید از الان به فکر فوتبال پاک باشند. من نگران شرایط هستم و متأسفانه صدای لیگ یک در هیچ کجا شنیده نمی‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی