[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پیشتازی سیمان خاکستری نی‌ریز در جمع بزرگان صنایع ایران، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی: گروه خبر
اهدای نشان سومین کنگره سراسری ملی به یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی فارس رسید.
در سومین کنگره سراسری برند ملی، اعتماد ملی اهدای نشان برند ملی اعتماد ملی به کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز رسید.
حبیب‌الله شریفی، مدیرعامل کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز در این رابطه اظهار داشت: نقش لوگوی سیمان خاکستری نی‌ریز بر روی تابلو فرش سومین کنگره سراسری برند ملی، اعتماد ملی درج شد.
او افزود: سومین کنگره سراسری سرآمدان اقتصاد ایران با رویکرد اعطای نشان برند ملی، اعتماد ملی نیمه اول بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
شریفی هدف از برگزاری این مراسم را تلاش در جهت تسهیل و رفع موانع تولید کشور خواند و اظهار کرد: هدایت سرمایه خرد مردم به سمت تولید و خرید کالاها و خدمات داخلی و همچنین تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران از جمله اهداف برگزاری این کنگره ملی بود.
یادآور می‌شود‌ لوگوی سیمان خاکستری نی‌ریز بر روی تابلو فرش سومین کنگره سراسری برند ملی، اعتماد ملی درج شد.
لازم به ذکر است سومین کنگره سراسری برند ملی، اعتماد ملی، با حمایت و مشارکت وزارت ارتباطات، سازمان مدیریت صنعتی و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی کشور نیمه اول بهمن‌ماه در تهران برگزار شد.
 پیشتازی کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز با تأمین بیش از20 درصد سهم بازارهای استان فارس
در این رابطه مهندس حبیب‌الله شریفی، مدیرعامل سیمان خاکستری نی‌ریز از پیشتازی کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز با تأمین بیش از20 درصد سهم بازارهای استان فارس خبر داد.
حبیب‌الله شریفی ضمن تشریح مأموریت‌های سیمان خاکستری نی‌ریز اظهار داشت: در کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و به موازت آن امکان اشتغال‌زایی برای 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه بیش از10 درصد محصولات کارخانه به صورت کلینکر صادر می‌شود، گفت: روزانه 150 تریلر از سیمان خاکستری نی‌ریز به استان فارس و استان‌های هم‌جوار بارگیری می‌شود.
این فعال عرصه تولید سیمان با تقدیر از همدلی و همراهی اعضای هیئت مدیره، تلاش‌های کارمندان و زحمات خستگی‌ناپذیر کارگران سیمان خاکستری نی‌ریز خاطر نشان کرد: با همدلی، اتحاد و عزم راسخ همه عوامل کارخانه امروز شاهد موفقیت‌های بزرگی در حوزه تولید و اشتغال‌زایی و رشد بهره‌وری هستیم.
به گفته شریفی کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز بیش از 20 درصد سهم بازارهای استان فارس را تأمین می‌کند که در میان تمامی کارخانه‌های استان پیشتاز است.
او افزود: در حال حاضر کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز با رعایت تمامی شاخصه‌های محیط زیستی و با برخورداری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا، محصولات خود را به استان فارس و استان‌های هم‌جوار و ده کشور دنیا صادر می‌کند.
شریفی در عین حال گفت: امروز کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا محصول خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند.
به گفته شریفی این کارخانه در حال حاضر به 10 کشور دنیا کلینکر صادر می‌کند؛ یعنی حدود 15 درصد تولید کارخانه. متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها صادرات هم در یک سیستم عرضه و تقاضای بین‌المللی جایگاهی ندارد.
او تصریح کرد: در تولید یکی از مهم‌ترین فاکتورها ثبات پارامترهای تأثیرگذار در تولید یا اقتصاد تولید است. اول هر سال به‌عنوان تولیدکننده باید بودجه‌بندی کنید که ببینید انتهای سال چقدر هزینه می‌شود و چقدر می‌فروشید؛ لذا باید بالانسی بین این‌ها ایجاد کنید.
مهندس شریفی در پایان با اشاره به ضعف‌های موجود در عرصه اقتصاد نیز گفت: در کل اقتصاد ما تولیدمحور نیست و سرمایه‌محور است؛ وقتی این‌گونه باشد تولید مظلوم است و سرمایه حرف اصلی را می‌زند.
کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا محصول خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. 
به گفته شریفی این کارخانه در حال حاضر به 10 کشور دنیا کلینکر صادر می‌کند.
لازم به ذکر است کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز که در سال 1398 افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید، تاکنون نشان‌های متعددی را در عرصه ملی به سبب کیفیت محصولات کسب نموده است.
کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز به‌عنوان یکی از فعال‌ترین کارخانه های کشور در شهرستان نی‌ریز واقع در شرق استان فارس واقع شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی