[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۵۸۲
  • دوره جدید

برقراری ۲۸‌هزار تماس تلفنی با مرکز پایش ، روزنامه شیراز نوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به 24ساعته بودن خدمات مرکز پایش مراقبت‌های درمانی فارس (MCMC) گفت: این مرکز در روزهای بیست‌و‌هشتم اسفند 96 تا پایان 13فروردین امسال، پاسخگوی 28‌هزار و 557‌مورد تماس تلفنی بوده است. به گزارش «وب دا» در شیراز، عبدالخالق کشاورزی با اعلام این خبر گفت: ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و کار خدمات‌رسانی به مردم در زمینه‌های بهداشت، درمان و دارو، مورد پایش قرار گرفته است.
او با بیان اینکه مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC) در ایام نوروز به صورت 24‌ساعته فعال بوده و مسائل مرتبط با سلامت مردم، شرایط تجهیزات پزشکی، داروهای موردنیاز، سلامت مادران باردار پرخطر، کودکان پرخطر و موارد بیماری‌های واگیر را پایش می‌کند افزود: موارد مرتبط، از سراسر استان به این مرکز منعکس شده و پیگیری می‌شود.
کشاورزی همچنین با ابراز خرسندی از کاهش 23درصدی آمار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن نسبت به سال گذشته، خواستار توجه بیشتر مردم به رعایت نکات ایمنی شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از افزایش 38درصدی آمار مصدومان سوانح ترافیکی بستری در مراکز درمانی نسبت به سال گذشته، در ایام نوروز خبر داد که از هزار و 313‌نفر به هزار و 808‌نفر رسیده است.
او در پایان از مجموعه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر استان که در ایام نوروز نیز سلامت مردم را بر هر امری مقدم دانسته و در امر خدمت‌رسانی به مردم استان، زائران سومین حرم اهل بیت(ع) و مسافران نوروزی کوشا بوده‌اند، تقدیر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی