[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

دیدار سیتیزن‌ها با نماینده امباپه!، روزنامه شیراز نوین

کیلیان امباپه در پایان فصل بدون قرارداد خواهد بود و همه وسوسه امتحان شانس خود را دارند.
به گزارش فوتبال 360، کیلیان امباپه اگر برترین بازیکن حال حاضر جهان نباشد، قطعاً جزو برترین بازیکنان فوتبال اروپا و جهان خواهد بود؛ این بازیکن فرانسوی در پایان فصل بدون قرارداد می‌شود و احتمالاً مقصد او رئال مادرید است. با این‌حال تمام تیم‌های بزرگ اروپایی قصد ندارند بدون تلاش بی‌خیال این بازیکن ارزشمند شوند و همه می‌خواهند به نحوی او را به ترکیب خود اضافه کنند.
*انگلیسی‌ها در طمع کیلیان
اولین باشگاه انگلیسی علاقه‌مند به امباپه، چلسی بود. شرایط چلسی اما به گونه‌ای است که با هیچ عقل و منطقی احتمال پیوستن او به شیرهای لندن ممکن به نظر نمی‌رسد؛ چلسی غیر از اوضاع مالی پیچیده، شرایط خوبی از لحاظ باشگاهی ندارد و پیوستن امباپه به این تیم چیزی شبیه به غیرممکن است. لیورپول هم سعی در جذب امباپه داشت و هرطور بود، این اتفاق رخ نداد. بالاخره همه می‌دانند مقصد امباپه کهکشانی‌هاست و کنار گذاشتن رئال شاید غیرممکن باشد.
2 روز قبل یکی از هواداران خردسال منچستریونایتد توانست سر دیو بریلسفورد را از نزدیک ببیند و پس از گرفتن امضا و عکس یادگاری از او درخواست خرید کیلیان امباپه را برای منچستریونایتد کرد. بریلسفورد گفت: «ما بسیار دوست داریم امباپه در یونایتد باشد اما احتمالاً همه می‌دانند مقصد او کجا خواهد بود.» این جمله نشان می‌دهد یونایتدی‌ها هم تلاشی برای داشتن مهاجم پاریس داشته‌اند، اما تلاششان بی‌ثمر بوده است. از آرتتا همین سؤال پرسیده شد و او در جواب از اضافه شدن چنین ستاره‌ای به تیمش استقبال کرد، اما بازهم احتمالاً مقصد تغییری نخواهد کرد و رئال مادرید تیمی نیست که بشود از آن چشم‌پوشی کرد.
با این‌حال تیمی در انگلیس در حال حاضر بهترین‌ها در هر بخش را در اختیار دارد. سیتیزن‌ها بهترین مدیران، بیشترین رفاه و پول، یکی از بهترین سرمربیان جهان و یکی از بهترین ترکیب‌های ممکن جهان را در اختیار دارد و اگر تیمی از انگلیسی‌ها بیشترین شانس را داشته باشد، احتمالاً منچسترسیتی است.
*مدیران دیداری غیررسمی داشته‌اند
سیتیزن‌ها از فرصت موجود برای برند خود استفاده کردند و برندگان سه‌گانه ملاقاتی را با یکی از نماینده‌های امباپه داشته‌اند. برنامه‌های آینده کیلیان امباپه توسط 3 نماینده رسمی او پیگیری می‌شوند و پیشنهادات و خواسته‌های او از طریق این اشخاص به تیم‌های مرتبط اعلام می‌شود. یکی از 3 نماینده رسمی امباپه در انگلیس حاضر بود و جلسه‌ای غیررسمی بین یکی از مدیران باشگاه منچسترسیتی با این نماینده برگزار شده است. از محتویات جلسه و موضوع صحبت چیزی به بیرون درز نکرده، اما این نماینده تنها به کارهای امباپه مشغول است و احتمالاً موضوعی غیر از انتقال امباپه به منچسترسیتی در میان نبوده است.
منچسترسیتی احساس می‌کند توانایی پوشاندن جامه عمل به تمام خواسته‌های امباپه را دارد و از لحاظ مالی و یا افتخارات فوتبالی می‌تواند او را به اوج فوتبال اروپا و جهان برساند. اضافه شدن مهاجم 25ساله می‌تواند منچسترسیتی را به بزرگترین غول فوتبال در جهان تبدیل کند و احتمالاً هیچ تیمی دیگر توانایی مقابله با آنها را نداشته باشد. البته باز هم باید به نقطه آغاز بازگردیم؛ احتمالاً هیچ تیمی نمی‌تواند جای رئال مادرید را برای امباپه پر کند و ما باید به زودی آماده جلسه معارفه این بازیکن در سانتیاگو برنابئو باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی