[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تأمین مسکن مشروط به تأمین زمین از سوی شهرداری است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در جمع رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری به تشریح راه‌های تأمین مسکن و ارتقای سطح درمان این اقشار پرداخت.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه ۳۰ بهمن در دیدار با تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری، شغل رانندگان را سخت و طاقت‌فرسا عنوان کرد و گفت: این قشر، برای رفاه همشهری‌ها و هم‌استانی‌ها زحمت می‌کشند که جای تقدیر و تشکر دارد و در مقابل قبول داریم آنچه در شأن و شخصیت این قشر از جامعه است، به صورت کامل محقق نشده است.
استاندار فارس در ادامه همکاری استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در حل برخی مشکلات رانندگان اتوبوس درون‌شهری را مؤثر دانست و گفت: شهرداری، زمینی را معرفی کند تا در قالب تعاونی مسکن رانندگان اتوبوس درون شهری، برای مسکن این قشر اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر در این حرفه ارتزاق می‌کنند، بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی تأمین مسکن سخن گفت و افزود: تأمین مسکن برای افرادی که دارای فرم «ج» سبز هستند، آسان‌تر است و طبیعتاً سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.
محمدهادی ایمانیه تأمین مسکن را ارزشمندتر از افزایش حقوق می‌داند و معتقد است اگر افراد از اجاره‌نشینی راحت شوند، بخش قابل‌توجهی از درآمد خود را در جای دیگر هزینه می‌کنند.
وی در ادامه به موضوع درمان این رانندگان اشاره کرد و گفت: متولیان این قشر از جامعه، با بیمه‌های تکمیلی جلسه بگذارند و آن بیمه‌ای که بیشترین امکانات را با کمترین هزینه ارائه می‌کند، انتخاب کنند؛ ما هم به سهم خود در این زمینه کمک می‌کنیم تا مشکلات بخش سلامت و درمان این عزیزان کاهش یابد.
استاندار فارس به موضوع آسیب رسیدن به برخی اتوبوس‌ها که از جانب رانندگان مطرح شده بود هم گریزی زد و خواستار همکاری مسئولان با نیروهای فراجا و مدیران امنیتی و انتظامی استان شد.
وی، مسائل و مشکلات پیش‌آمده برای رانندگان و خسارت‌های واردشده به خودروها را موردتوجه قرارداد و برای حل این موضوع پیشنهاد داد: با به‌کارگیری یک کارشناس حقوقی می‌توان به افرادی که در حوزه‌های مختلف قضایی دچار مشکل می‌شوند، کمک کرد. تحقق این موضوع در هزینه و وقت افراد صرفه‌جویی خواهد کرد و مشکلات آنها نیز با سرعت بیشتری حل می‌شود.
نماینده عالی دولت در فارس در پایان به موضوع سختی کار و پایین بودن سطح بیمه این افراد هم اشاره کرد و گفت: این موضوعات در اختیارات استان نیست و نیازمند پیگیری در سطوح ملی است که اقدامات لازم را در این زمینه نیز بر اساس پیشنهادات مدون شهرداری انجام خواهم داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی