[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

دستگیری کلاهبردار در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که در شیراز با شیوه و شگرد خاص از 57 نفر مبلغ 59میلیارد و 760میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
سردار «رهام‌بخش حبیبی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط یک نفر، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی با هویت معلوم با ادعای داشتن نفوذ در شرکت‌های خودروسازی و توانایی دریافت خودرو به قیمت درب کارخانه و خارج از قوانین و ضوابط، اقدام به خرید چند دستگاه خودرو با قیمت بازار نموده و به تعدادی از افراد واگذار می‌نماید.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس مخفی شده که در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی وی را در مخفیگاهش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کرد، افزود: تاکنون 57 نفر از شکات علیه این متهم طرح شکایت کرده‌اند و مبلغ 59میلیارد و 760میلیون ریال از این شهروندان کلاهبرداری شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معامله، تحقیقات لازم در خصوص صحت و سقم موضوع انجام شود و از مراکز معتبر و ذی‌صلاح استعلامات لازم را دریافت نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی