[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نقشه فرار از زندان لو رفت، روزنامه شیراز نوین

فوتبالیست 40ساله برزیلی، دردسری جدید را مقابل خودش می‌بیند. به گزارش فوتبال 360، دنی آلوس، بازیکن سابق تیم‌های یوونتوس، بارسلونا و پاری‌سن ژرمن، بیش از یک سال است درگیر یک فاجعه‌ای نو شده و هرروز ابعاد جدیدی از این ماجرا بر همگان نمایان می‌شود.
سیستم قضایی اسپانیا همواره با آزادی موقت آلوس به دلیل عدم وجود قانون استرداد میان برزیل و اسپانیا، مخالفت کرده، چون معتقد است در صورت انجام این کار، امکان بالایی وجود دارد دنی‌آلوس به برزیل فرار کند و دیگر هرگز پایش را به خاک اسپانیا نگذارد؛ مانند مارادونا که هیچ‌وقت به ایتالیا بازنگشت.
یکشنبه پادکستی منتشر شد که در آن، سیلویا سالامو، مجری این پادکست، مهر تأییدی بر این ادعا زد و با استناد به صحبت‌های هم سلولی سابق آلوس گفت:  این بازیکن در چندین مقطع به دوستانش در زندان گفته به محض کسب آزادی مشروط به سرزمین مادری‌اش برزیل فرار خواهد کرد.
او حتی نقشه خود را هم برای چندین نفر در زندان شرح داده است. این مجری حتی پایش را از این فراتر گذاشته و ادعا کرده دوشنبه اطلاعات جدیدی از این ماجرا را فاش می‌کند و جزئیات نقشه دنی را برملا خواهد کرد. سالامو ادامه داد: این یک شهادت آشکار است؛ اولین‌بار نیست با فردی از داخل زندان ارتباط می‌گیرم. ما جزئیاتی از اینکه این گفت‌وگوها با چه کسی و در چه مکانی انجام شده را منتشر خواهیم کرد.
 دستگاه قضایی اسپانیا، با پیش‌بینی این خطر، در 3 نوبت درخواست آزادی مشروط این بازیکن را رد کرده است. حتی همسر سابق آلوس با تأیید این ادعاها، تأکید کرد آلوس حتی این نقشه‌ها را برای چندین مسئول زندان هم مطرح کرده و می‌توان به درستی این صحبت‌ها باور داشت. این پادکست در ادامه هم اشاره‌ و تلاشی در جهت سندیت بخشیدن بیشتر به موضوع تعرض و شهادت‌های مربوط به آن ندارد و فقط به مقامات امنیتی و دادستانی مبنی بر ریسک فرار دنی آلوس هشدار داده و برنامه‌های فرار او را واکاوی می‌کند.
آنها می‌گویند احتمال پرواز مخفیانه آلوس مطرح است و وضعیت اقتصادی و روابط بی‌نظیر آلوس می‌تواند به این فرضیه کمک کند، چون او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ برزیل است و دوستان قدرتمند زیادی دارد که می‌توانند کمک کنند. در وضعیت کنونی، آلوس پس از محاکمه در بازداشت موقت باقی می‌ماند و باید منتظر حکم نهایی خود باشد. آلوس اکنون در زندان برایان کاتالونیا محبوس است و با توجه به گمانه‌زنی‌ها 12 سال زندان و جریمه نقدی میلیونی برای دنی قابل پیش‌بینی است تا این‌گونه، خسارت وارده به قربانی پرونده، جبران شود. با این افشاگری‌ها، وضعیت آلوس از قبل هم پیچیده‌تر شده و به نظر باید منتظر روزهای تلخی برای ستاره فوتبال باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی