[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

جبهه انفعالی فضای مجازی را فعال کنید ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس بر ضرورت تغییر وضعیت در اقدامات مرتبط با فضای مجازی، از حالت انفعالی به فعالانه و پیشگیرانه تأکید کرد.
به گزارش از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه روز اول اسفند در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی تجریشی، معاون فرهنگی اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و سجاد عبداللهی مدیرکل اداره تشکل‌ها و شبکه مردمی این مرکز، با بیان اینکه با لطف خداوند متعال و برنامه‌ریزی و تلاش‌های مسئولان مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل می‌شود، گفت: یکی از چالش‌های موجود نحوه مدیریت فضای مجازی است.
استاندار فارس در ادامه اختلافات بین دستگاهی را یکی از موانع تسریع در اجرای برخی اقدامات دانست و افزود: به صورت داوطلبانه شورای فضای مجازی استان را با ۴ زیرگروه تخصصی تأسیس و مدیریت این مسئله را در استان آغاز کردیم.
وی با تأکید بر اینکه تقسیم وظیفه، سرعت اجرای امور را چند برابر می‌کند، افزود: هرچه بتوانیم از هم‌افزایی استفاده و همچنین از موازی‌کاری جلوگیری کنیم، سرعت تحقق خواسته‌ها و اجرای مصوبات افزایش می‌یابد؛ لذا می‌توان تولید محتوا در خصوص همه موارد از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و... بر اساس ظرفیت‌های هر استان به آنها واگذار شود.
ایمانیه بر ضرورت نیازسنجی و انجام امور بر اساس نیازها هم تأکید کرد و افزود: باید بر اساس احتیاج کشور توان و نیروها را برای تولید محتوای مناسب فعال کرد؛ البته معتقدم در فضای مجازی الزاماً باید از حالت انفعالی به حالت فعالانه و پیشگیرانه تغییر وضعیت دهیم. وی در ادامه بر ضرورت آینده‌پژوهی و ارائه پیشنهادات مناسب منطبق با بررسی‌های دقیق انجام شده در همه حوزه‌ها تأکید کرد و گفت: اولویت اول مباحث مرتبط با فضای مجازی است؛ پس هنگامی که مسئولان تصمیم‌گیر در جریان گزارشات وضعیت فضای عمومی قرار بگیرند، تصمیم‌گیری‌های‌شان با سهولت بیشتری انجام می‌شود. به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، استاندار فارس در پایان با اشاره به ظرفیت‌ها و توان‌ها متعدد همه استان‌ها، خواستار ارائه سفارش پژوهش به استان‌ها هم شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی