[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

برگزاری پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان، روزنامه شیراز نوین


پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان دفتر ویژه تهران از ۷ تا ۱۰ اسفندماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط عمومی رویداد، پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان به میزبانی دفتر ویژه تهران از ۷ تا ۱۰ اسفندماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود. در این رویداد که در ۲ بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود، آثار ۵۸ نفر از فارغ‌التحصیلان این دفتر و همچنین فیلم‌سازانی که تحت قرارداد انجمن سینمای جوانان دفتر تهران فیلم تولید کرده‌اند، پخش خواهد شد. علاوه بر این، ۴۱ اثر عکس نیز از عکاسان دفتر ویژه تهران در قالب نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت. در بخش دیگری از این رویداد، نشست نقد و بررسی سه اثر برگزیده انجمن سینمای جوانان شامل فیلم کوتاه «مورچه» به کارگردانی فرهاد شنتیایی، فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که …» به کارگردانی مهدیه محمدی و فیلم کوتاه «تکان» به کارگردانی شاهین حق شعار با حضور کارشناسان سینمای کوتاه از جمله فرید حاجی و محمد علیزاده فرد نیز برگزار خواهد شد. همچنین، برگزاری ۴ کارگاه تخصصی با حضور اساتید کشوری نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد فرهنگی و هنری است.
پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان دفتر ویژه تهران از روز دوشنبه پنجم اسفندماه تا پنجشنبه دهم اسفندماه از ساعت ۱۴ لغایت ۲۱ در محل موزه‌ هنرهای معاصر به آدرس خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله برگزار می‌شود و حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد خواهد بود.
برنامه اجرایی این رویداد به تفکیک برنامه‌ها و ساعت به شرح زیر است:
۱. اکران فیلم کوتاه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۸ در قالب ۲ باکس
۲. نشست نقد و بررسی آثار کوتاه منتخب از ساعت ۱۸ تا ۱۹
۳. برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی فیلم‌سازی از ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۴۵

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی