[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

منطقه صعود؛ هر روز دورتر از دیروز، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر دیروز یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.
در این مسابقه دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سایپا تهران به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه علی غلام‌زاده، میثم مرادی، آرام عباسی، محمدرضا شیرزادی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، علی نجفی، عرفان پورافراز و مهدی شریفی در ترکیب فجر شهید سپاسی به میدان آمدند؛ هدایت تیم فجر شهید سپاسی را مهدی رجب‌زاده بر عهده داشت.
در ترکیب سایپا نیز بازیکنانی چون فرزاد طیبی ‌پور، امیرحسین کریمی، امیرحسین نعمتی، یاسین جرجانی، سیدپیمان میری، رضا مقانلو، میلاد کمندانی، محمود شفیعی، احسان جودکی و سعید کریمی حضور داشتند.
حسن اکرمی، علی اکبر نوری، صادق رستمی و عبدالحسین باستان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
فجر شهید سپاسی در حالی به مصاف سایپا رفت که با امتیازاتی که هفته قبل از دست داده بود، اختلافش با صدر جدول افزایش یافته و کارش برای صعود سخت شده بود.
از طرفی سایپا با 4 پیروزی پیاپی، خود را به یک امتیازی فجر شهید سپاسی رسانده و پا به میدان شیراز گذاشته بود.
نیمه نخست بازی در هوای سرد شیراز، بسیار سرد و کسل‌کننده دنبال شد؛ به طوری که کمتر شاهد ایجاد خطری در محوطه جریمه دو تیم بودیم.
در نهایت نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید، اما در ابتدای نیمه دوم این میهمان آبی‌پوش بود که به گل رسید. 
در دقیقه ۴۸ سعید زارع، کاپیتان شیرازی‌ها موقعیت ایده‌آل گل‌زنی را از دست داد و یک دقیقه بعد، این سایپا بود که از اولین موقعیت خود استفاده کرد.
سانتر احسان جودکی روی سر رضا مغانلو فرود آمد و او نیز با ضربه‌ای دقیق، دروازه فجر شهید سپاسی را فرو ریخت. 
رجب‌زاده برای جبران این گل، دست به دو تعویض هم‌زمان زد و محمدرضا فلاحیان و علی فتحی را وارد زمین کرد. 
فجر شهید سپاسی در دقیقه ۷٠ روی یک ضربه کرنر به گل رسید، اما داور این گل را به دلیل خطا روی دروازه‌بان مردود کرد، اما دو دقیقه بعد، گل تساوی به ثمر رسید. 
ارسال یک ضربه ایستگاهی از میانه میدان توسط داوود رجبی با ضربه سر محمدرضا شیرزادی همراه شد و توپ دور از دستان فرزاد طیبی‌پور در کنج بالای دروازه سایپا قرار گرفت. 
در ادامه، بازی با چند دقیقه توقف به علت مصدومیت دروازه‌بان سایپا همراه شد. 
ایجاد همین وقفه‌ها باعث شد تا داور مسابقه ۱۳ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر بگیرد. 
در نهمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده، مهاجم سایپا از دروازه‌بان فجر شهید سپاسی عبور کرد، اما از زاویه بسته موفق به گشودی دروازه زردپوشان نشد. 
در نهایت این بازی حساس با تساوی یک-یک به پایان رسید. 
در کنفرانس خبری پس از مسابقه، سرمربیان دو تیم نظرات متفاوتی را ارائه دادند؛ مهدی رجب‌زاده به شدت از نحوه قضاوت داور گلایه کرد و اعتقاد داشت که گل این تیم در نیمه دوم به اشتباه مردود اعلام شده است. سرمربی فجر شهید سپاسی همچنین اعتقاد داشت که بازی از کیفیت فنی مناسبی برخوردار نبوده است و تیمش نتوانسته مانند بازی‌های گذشته شاداب ظاهر شود. اما از جانب مجتبی سرآسیایی، سرمربی سایپا داوری بدون مشکل بود و بازی بسیار زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم! 
با توجه به پیروزی دو رقیب اصلی فجر شهید سپاسی، در جدول رده‌بندی چادرملو با ۴۷ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد و خیبر با ۴۶ امتیاز دوم است. 
در ادامه هفته بیستم رقابت‌ها، امروز(چهارشنبه) و از ساعت 15:15 دقیقه، تیم شهر راز شیراز باید در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف شاهین بندر عامری برود.
قضاوت این مسابقه به عهده ناصر جنگی، مازیار معتمدنیا، موسی وصال و محمدعلی صلاحی خواهد بود.
در حال حاضر شهر راز با 25 امتیاز در رتبه دهم جدول و شاهین با یازده امتیاز در رتبه هجدهم جدول هجده تیمی رقابت‌ها قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی