[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ایب‌قهرمانی کازرونی‌ها در نیم‌فصل اول، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
تیم شهید شاملی کازرون توانست در هفته یازدهم لیگ برترهندبال به دهمین پیروزی خود دست پیدا کرده و همچنان رتبه دوم جدول را حفظ کند.
سرمربی این تیم پس از پیروزی خانگی و تنها با چهار امتیاز اختلاف برابر تیم پایین جدولی پرواز هوانیروز اصفهان گفت: دلیل اینکه با اختلاف امتیاز بالایی نتوانستیم حریف را شکست دهیم، این بود که سعی کردیم از بازیکنان جوانی که در طول مسابقات فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده بودند، استفاده کنیم.
حمید صادق ‌شاه‌نشین افزود: حریف ما، تیمی نظامی متشکل از بازیکنان جوان و دونده بود. بازیکنانی که تلاش زیادی میکردند تا بتوانند روند حرکت تیم ما را دچار اخلال کنند، اما در هر صورت توانستیم 2 امتیاز ارزشمند بازی را کسب کنیم.
وی افزود: تیم پرواز هوانیروز، بازی بسیار خوبی ارائه داد؛ آنها کادر مجرب و خوبی دارند و توانستند کارهای تاکتیکی خوبی ارائه دهند، اما ما بهتر ظاهر شدیم و توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.
شاه‌نشین در خصوص دیدار بعدی تیمش نیز گفت: بازی‌ها تا روز دهم اسفندماه تعطیل است و در ابتدای نیم‌فصل دوم با آلومینیوم اراک دیدار خواهیم کرد.
سرمربی تیم شهید شاملی کازرون در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم شانس قهرمانی خود را حفظ کنیم، باید نیم‌فصل دوم را قوی آغاز کنیم؛ سعی ما این است که تا روز آخر برای قهرمانی بجنگیم و نماینده شایسته‌ای برای مردم کازرون و استان فارس باشیم.
دیدار تیم‌های شهید شاملی کازرون و پرواز هوانیروز اصفهان، با نتیجه 37 بر 34 به سود شهید شاملی به پایان رسید. نماینده کازرون با این پیروزی 20 امتیازی شد و پس از مس کرمان که در تمامی دیدارهای نیم‌فصل نخست پیروز شد، در رتبه دوم قرار گرفت.
در لیگ برتر هندبال آقایان 12 تیم حضور دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی