[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

طرح خدمات نوروز بهتر از سال گذشته باشد ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و‌ نقل جاده‌ای، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی این سازمان در آیین تکریم مدیر کل پیشین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس و معارفه سرپرست جدید این اداره کل گفت: استان فارس با دارا بودن بیشترین طول راه‌های مواصلاتی و تأسیسات جانبی راه‌ها دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و با مدیریت جهادی توأم با تخصص در حوزه حمل و‌ نقل و راهداری به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی می‌‌کند.
وی اضافه کرد: همه‌ خدمتگزاران دولت، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستند و هرکجا نیاز به خدمات و حضورشان باشد، خدمت‌رسانی می‌کنند. مقبلی استان فارس را جزء استان‌های موفق و پرتلاش‌ کشور در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برشمرد و این توفیق را حاصل تلاش تک‌تک کارکنان و فعالان و تمام عوامل اجرایی این اداره کل عنوان کرد. معاون ساخت و‌ نگهداری راه‌های فرعی و روستایی با اشاره به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی گفت: یکی از مأموریت‌های مهم بخش راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای، مدیریت سفرهای برون‌شهری در مناسبت‌ها و ایام تعطیل است که با توجه به سفرهای نوروزی پیش رو، باید اقدامات لازم برای افزایش ایمنی و تردد ایمن و روان برای کاربران جاده‌ای فراهم شود. وی ادامه داد: علاوه بر این در بخش حمل و‌ نقل مسافر نیز خدمات ارزنده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای ارائه می‌شود که امید است در طرح نوروز امسال بهتر از سال‌های گذشته به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی شود‌. بر اساس این گزارش، علیرضا راستیار مدیرکل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این مراسم گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاربران جاده‌ای، به هم‌افزایی و تداوم تلاش در تمامی حوزه‌ها نیاز دارد. 
محسن عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نیز عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تلاش جهادی تاکنون به ارائه خدمات به آحاد جامعه اقدام کرده و رویکرد این سازمان و اداره کل ادامه این تلاش جهادی است. گفتنی است، در این آیین از خدمات و تلاش‌های علیرضا راستیار تقدیر و محسن عمادی با حفظ سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، به‌عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس منصوب شد. خاطرنشان می‌سازد، علیرضا راستیار به‌عنوان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور سیاست‌گذاری راهبردی بخش راهداری منصوب شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی