[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نماینده عالی دولت در فارس: پیوست‌های علمی برای استفاده در رویدادهای فرهنگی تدوین شود، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه خواستار ارائه گزارش توزیع جغرافیایی عشایر کوچ‌نشین و ساکن، در کل استان فارس به تفکیک شهرستان‌ها شد و گفت: پیوست‌های علمی، برای استفاده در رویدادهای فرهنگی تدوین شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جمع اعضای شورای مشورتی استاندار فارس در امور عشایر، ضمن تشکر از تلاش‌های شایسته، دلسوزانه و بی وقفه عشایر در سربلندی و سرافرازی نظام جهموری اسلامی ایران، گفت: استفاده از نظر مشورتی شما برای من فرصت است. لازم است تعامل و همکاری کمیته فرهنگی عشایر با دستگاه‌های متولی فرهنگ در استان موردتوجه قرار گیرد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه برای حل برخی از مسائل عشایر، پیگیری‌هایی در سطح ملی انجام شده است، افزود: نقشه جغرافیایی مناطقی که در پوشش آنتن‌دهی مخابراتی دچار مشکل هستند را با ذکر اولویت اعلام کنید.
دکتر ایمانیه خواستار ارائه گزارش توزیع جغرافیایی عشایر کوچ‌نشین و ساکن، در کل استان به تفکیک شهرستان‌ها شد و افزود: پیوست‌های علمی برای استفاده در رویدادهای فرهنگی تدوین شود.
وی از اختصاص دفتر به این شورا در استانداری خبر داد و افزود: تشکیل مستمر جلسات هیئت اندیشه‌ورز و جمع بندی نتایج آن برای استفاده در امور مربوطه بسیار مهم و ضروری است.
در پایان این جلسه، با پیشنهاد مدیرکل امور عشایری استان فارس، ۲۰ نفر از عشایر استان احکام عضویت خود در این شورا را از استاندار فارس دریافت کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی