[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازگشت به تنظیمات کارخانه، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
ششمین بازی تیم‌های شیرازی در نیمه دوم جام آزادگان، با شکست برای شهر راز همراه بود تا این تیم با چهار پله سقوط نسبت به نیم‌فصل نخست مواجه شده باشد.
در آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر دیروز یک بازی در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد و دو تیم شاهین بندرعامری و شهر راز شیراز به مصاف هم رفتند.
دو تیم در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که شاهین با 11 امتیاز در آخرین رتبه جدول قرار داشت و شهر راز هم که در سه هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده بود، با سه پله نزول نسبت به نیم‌فصل نخست در رتبه دهم جدول قرار گرفته بود.
در تیم شاهین بندرعامری، علی محسن‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، حسین میرزاحسینی، امیر علیدادی، رضا بلیوند، محمدجواد عباسی، دانیال محمودی، سجاد عباسی، علیرضا قنبری، رضا صدری و نیما درودی از ابتدا وارد میدان شدند و مهرداد بشاگردی، میلاد احمدی، محمد قنبری، پیمان نامور، روح‌الله صفویان پور، مرتضی خراسانی، کمال‌الدین نیک خوی، علی آل‌کثیر، رضا آقابابایی و مجید بهروزی نیز نفرات شهر راز شیراز را تشکیل می‌دادند.
ناصر جنگی، داور اول این مسابقه بود، مازیار معتمدنیا و موسی وصال کمک‌های او بودند و محمدعلی صلاحی نیز داور چهارم این مسابقه بود.
نیمه نخست این بازی بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید، اما در نیمه دوم، خیلی زود جریان بازی تغییر کرد.
نیما درودی در سومین دقیقه این نیمه توانست اولین گل بازی را برای میزبان به ثمر برساند؛ تلاش شهر راز برای جبران این گل ثمری نداشت و در دقیقه 72 باز هم این میزبان بود که به گل رسید.
علیرضا قنبری، زننده گل دوم شاهین بندرعامری بود. 
در دقیقه 77 اعلام یک ضربه پنالتی به سود شهر راز، باعث شد تا میلاد غریبی، بازیکن باتجربه این تیم اولین گل نماینده شیراز را به ثمر برساند.
شهر راز با این شکست یک پله دیگر هم سقوط کرد و در رتبه یازدهم جدول ایستاد، اما شاهین با این پیروزی دو پله صعود کرد و امیدهایش برای بقا زنده شد.
فجر شهید سپاسی هم که در سه بازی آغازین نیم‌فصل دوم تن به دو تساوی داده و تنها در یک بازی پیروز شد تا اختلافش با دو تیم بالای جدول به 9 و 8 امتیاز برسد.
با توجه به این چیزی که در شروع نیم‌فصل دوم می‌بینیم، به نظر نمی‌رسد دو تیم شیرازی به آن چیزی که می‌خواستند در ادامه فصل برسند و فوتبال شیراز در مسیر یک فصل ناکامی دیگر قرار گرفته است؛ مگر اینکه تحولی اساسی ایجاد شود و شاهد تغییر در روند نتیجه‌گیری دو تیم باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی