[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ایمن‌سازی در ضلع جنوبی کمربندی، روزنامه شیراز نوین

بازدید از عملیات اجرایی پل شهدای مهدی‌آباد و محور جنوبی بلوار نواب ‌صفوی با حضور شهردار کلان‌شهر شیراز، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی دیگر از مقامات مسئول در حوزه مدیریت شهری برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، بازدید از عملیات اجرایی پل شهدای مهدی‌آباد و محور جنوبی بلوار نواب صفوی با حضور شهردار کلان‌شهر شیراز، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی دیگر از مقامات مسئول در حوزه مدیریت شهری برگزار شد. در این بازدید شهردار کلان‌شهر شیراز با تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه و روز مهندس، از تداوم ساخت پروژه‌های عمرانی بدون وقفه خبر داد.
محمدحسن اسدی با تقدیر از کارکنان سخت‌کوش مدیریت شهری که در تمامی ایام سال کمر همت به آبادانی شهر بسته‌اند، اظهار کرد: عملیات بتن‌ریزی پل شهدای مهدی‌آباد به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز انجام می‌شود. وی از بازدید مداوم از پروژه‌های عمرانی در سطح کلان‌شهر شیراز خبر داد و افزود: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز کارنامه درخشانی در پیشبرد پروژه‌های مختلف دارد. این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با تأکید بر این موضوع که پروژه‌های محرومیت‌زدایی نقش ارزنده‌ای در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دارند، اظهار کرد: جهش عمرانی در شیراز به یک واقعیت تبدیل شده و امروز هیچ پروژه تعطیل یا نیمه‌تعطیلی در سطح شهر نداریم. اسدی بیان داشت: بنا بر تأکید شورای اسلامی شهر شیراز تمرکز دوچندانی بر مناطق کم‌برخوردار کرده و به‌واسطه اجرای پروژه‌های مختلف می‌کوشیم تا غبار محرومیت را با تلاش خستگی‌ناپذیر بزداییم. شهردار کلان‌شهر شیراز در بخش پایانی سخنانش ابراز امیدواری کرد: پل شهدای مهدی‌آباد بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بهره‌برداری برسد. در ادامه این بازدید رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس نیاز هر نقطه از کلان‌شهر شیراز خبر داد. رضا محمدیان با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) افزود: پل مهدی‌آباد بر رودخانه چنار راهدار واقع‌ شده و نقش مهمی در ایمن‌سازی مسیر و بهبود مسیر دسترسی به شهرک‌های جنوب کمربندی شیراز دارد. وی خاطرنشان کرد: در شهرداری منطقه ۹ شیراز بیش از هفت کیلومتر بزرگ‌راه و مسیر جدیدالاحداث داریم که بلوار نواب صفوی جنوبی و بلوار پرتو از مهم‌ترین آنها هستند. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام این خبر که پل شهدای مهدی‌آباد تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: مدیریت شهری بر اساس نیاز هر منطقه اقدام به تعریف و اجرای پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، حمل‌ونقل، فضای سبز و گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی کرده است.
محمدیان با تأکید بر این موضوع که پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار تسریع می‌شوند، اظهار داشت: در شهرداری منطقه ۹ شیراز طرح‌های عمرانی متنوعی نظیر احداث زمین چمن مصنوعی، بهسازی و احداث بوستان‌ها، بهسازی پیاده‌راه‌ها، احداث ایستگاه آتش‌نشانی و ساختمان مدیریت بحران در حال اجراست و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند. در ادامه این بازدید، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از اجرای عملیات بتن‌ریزی شالوده پل شهدای مهدی‌آباد خبر داد. علی حسین عباسی با تشریح جزئیاتی از این پروژه افزود: طول و عرض پل شالوده ضلع شمالی ۴۵ متر و عرض ٧ متر است که این فونداسیون ٢٢ شمع دارد. وی افزود: در راستای اجرای این پروژه با مشکلاتی نظیر رواناب که باعث آبگیری محل شالوده‌هاست، روبه‌رو هستیم که با اتخاذ تدابیر ویژه‌ای بر این چالش‌ها غلبه می‌کنیم. رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد که در ۴ ماه آینده عملیات ساخت عرشه پل شهدای مهدی‌آباد آغاز شود. بنا بر این گزارش، اتصال شهرک‌های مهدی‌آباد، سامان، حجت‌آباد و همچنین تسهیل عبور و مرور شهروندان از جمله اهداف ساخت این پروژه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی