[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس اتاق بازرگانی فارس: صرافی رکن مهم تجارت بین‌الملل است، روزنامه شیراز نوین

در آستانه نیمه شعبان، دفتر صرافی بانک ملی در استان فارس در شیراز افتتاح شد و رئیس اتاق بازرگانی فارس از این دفتر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، محمدصادق حمیدیان در این بازدید گفت: صرافی مطمئن یک رکن مهم و تأثیرگذار در حوزه تجارت بین‌الملل و بخش صادرات است که تجار و صادرکنندگان ما می‌توانند با اطمینان بهتر و بیشتری از خدمات این صرافی استفاده کنند.
وی افزود: مهم‌ترین انتظارات بخش خصوصی استان از این صرافی، حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی استان است. حمیدیان با تأکید بر اینکه افتتاح این دفتر اقدام شایسته‌ای در حوزه اقتصاد استان است، اظهار داشت: اتاق بازرگانی فارس برای ارتقای سطح خدمات این صرافی در کنار بانک ملی قرار دارد.
در این دیدار ضیایی، رئیس دفتر صرافی بانک ملی شعبه شیراز نیز گفت: بانک ملی از دیرباز خدمات ارزی منحصر به فردی را ارائه می‌داده است که ایجاد این دفتر صرافی در شهر شیراز ضروری و حائز اهمیت بود.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه ما در بانک ملی اعتماد مردم است که تلاش می‌کنیم در راستای رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات ارزی مناسب اقدامات لازم و به موقع انجام شود.
ضیایی ادامه داد: بر اساس سیاست‌گذاری‌ها، توسعه عملیات ارزی، خرید و جذب منابع جدید و گسترش و تقویت فعالیت‌های ارزی از اولویت‌های ما در این دفتر صرافی است.
در این دیدار، حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی فارس موانع و مشکلات ارزی و انتظارات فعالان اقتصادی استان را مطرح کرد و مدیران صرافی بانک ملی نیز برای حل مشکلات و موانع مطرح شده، راهکارهایی را عنوان کردند.
حمیدیان از اهتمام مدیریت امور شعب بانک ملی ایران در اخذ مجوز و راه‌اندازی صرافی ملی ایران در شیراز قدردانی نمود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی