[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تقدیر شورای کارگران امور انتقال برق وزارت نیرو از اقدام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، روزنامه شیراز نوین

اعضای شورای کارگران امور انتقال برق وزارت نیرو از اقدام یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در جهت اصلاح احکام کارگزینی سال 1401 تقدیر کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، طی نامه ای که اعضای شورای کارگران امور انتقال برق وزارت نیرو خطاب به حقیقی نوشته‌اند، تأکید شده است: اصلاح احکام کارگزینی سال ۱۴۰۱ پرسنل مشمول قانون کار و همچنین حذف بند کاهش موضوع تبصره ماده (۱۲۴) قانون مدیریت خدمات کشوری در آرای متعدد صادره توسط هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور تصویب گردیده است. چنانچه دیوان عدالت اداری نیز با صدور دادنامه قطعی شعبه ۱۹ تجدید نظر آن را تأیید نموده و طبق تبصره ماده (۱۱) قانون دیوان عدالت اداری مصوب در موارد مشابه، تبعیت از آرای قطعی دیوان عدالت اداری تکلیفی قانونی است.
در ادامه این نامه آمده است: با توجه به آنکه شرکت برق منطقه‌ای فارس به عنوان اولین شرکت، احکام کارگزینی سال ۱۴۰۱ پرسنل مشمول قانون کار را اصلاح و نسبت به پرداخت مبالغ کسر شده ناشی از اعمال بند کاهشی حقوق در سال گذشته اقدام نموده است، بر خود لازم دانستیم به نمایندگی از طرف مشمولین قانون کار شاغل در صنعت پرافتخار برق، اهتمام مساعدت و پیشرو بودن حضرت‌عالی، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مجموعه تحت امر جناب‌عالی را ارج نهاده و مراتب تقدیر و تشکر خود را به عمل آوریم.
در پایان این نامه ذکر شده است: بلاشک تعامل، تسریع و حسن توجه حضرت‌عالی و همکاران محترم در احقاق حقوق قانونی پرسنل، نقطه‌عطفی در ایجاد اعتماد هرچه بیشتر به سازمان می‌باشد و موجب افزایش انگیزه روزافزون کارکنان در جهت رشد بهره‌وری و کارآیی صنعت برق می‌گردد.
این نامه از سوی حسین‌پور حمزاوی از برق منطقه‌ای خوزستان، محسن خسروی از برق منطقه‌ای تهران، علی گودرزی از برق منطقه‌ای فارس، عادل حکمت از برق منطقه‌ای باختر به عنوان اعضای شورای کارگران امور انتقال برق وزارت نیرو به امضا رسیده و رونوشت آن به دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر تقدیم شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی