[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایش «کتی ۲۰۲۰» در سالن استاد لایق شیراز، روزنامه شیراز نوین

نمایش «کتی 2020» با موضوع اهمیت خانواده و ترویج ازدواج، کاری از گروه هنری خورشید به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی ثابت، دستیار کارگردانی بابک زرنویس‌زاده و دستیار دوم کارگردانی علی شاهسون می‌باشد. 
بازیگران این اثر هنری، علی ثابت، منصور غارثی‌فرد، مرتضی دبیری، رضا شهابیان، محبوبه احمدی، مهدی ثابت و نوازندگان گروه موسیقی، فرهاد ارقمی، اردوان کاویانی‌فرد، مهدی قنبری، حسن صفایی‌فرد، منشی صحنه، پارمیدا ثابت، مدیران صحنه، علی شاهسون، الناز واثقی، دستیاران صحنه، فاطمه رضازاده، ترانه زرنویس‌زاده و شهاب شهابیان می‌باشند. طراحی صحنه و دکور را بابک زرنویس‌زاده، ساخت دکور را محمود علمدار، تدارکات و دستیار ساخت دکور را شهاب شهابیان و محمدرضا کاظمی‌پور، گرافیست و طراحی پوستر و بروشور را جواد مؤمن‌زاده، ضبط و ترکیب صدا را مرتضی مصطفوی، فیلم‌برداری و ساخت تیزر را مجتبی الله‌مرادی و مسئول فنی سالن را سعید نظری برعهده دارند. برای به ثمر رسیدن این نمایش، در گیشه فروش بلیت، رها غفوری، هماهنگی سالن، مرجان تمیزکار و منا اشکانی‌زاده فعالیت داشته‌اند. نمایش مذکور در دور اول اجرای خود ۱۰ شب حضور بر صحنه را تجربه می‌کند. این نمایش در یک برنامه بلندمدت، اجراهای بیشتری را در شیراز و سایر شهرستان‌ها برنامه‌ریزی نموده است. 
این نمایش که در گونه نمایش‌های ایرانی تهیه شده است، با پیروی از شیوه نمایش‌های تخت‌حوضی تولید شده و به روی صحنه رفته است. نمایش خواستگاری کتی ۲۰۲۰ می‌کوشد تا علاوه بر تأکید بر اهمیت خانواده و ترویج امر مقدس ازدواج، به نحوی استفاده صحیح از فضای مجازی نیز نیم‌نگاهی داشته باشد. داستان نمایش درمورد دختری است که ایدئال‌ها و آرزو‌های خود را در فضای مجازی جست‌وجو می‌کند؛ حتی مقوله مهم ازدواج، همین نوع نگاه موجب رخ دادن اتفاقات جالب و طنز در زندگی او 
می‌شود.
گفتنی است در حال حاضر این نمایش آیینی سنتی در دور اول اجرا ۲ تا ۱۳ اسفندماه، از ساعت ۱۸:۱۵ در سالن استاد لایق روی صحنه می‌باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی