[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار شیراز: پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شود ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز بر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تأکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جلسه هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری این کلان‌شهر با حضور محمدحسن اسدی شهردار، محمدرضا هاجری و علی‌رضا اسکندری اعضای شورای اسلامی شهر، سعید مصفا و محمودرضا صفایی معاونین شهرداری، حمیدرضا اسماعیلی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و جمعی از مدیران شهرداری تشکیل شد.
شهردار شیراز در این جلسه که با بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام و شیوه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در زمینه‌های متعدد همراه بود، برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از این ظرفیت‌ها تعیین تکلیف کرد.
علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه که با برآوردهای مالی و سرمایه‎گذاری ارزش پروژه‌های نیمه‌تمام کوچک و بزرگ مقیاس همراه بود، بر تعیین تکلیف پروژه‌ها در ابعاد مختلف سرمایه‌‌گذاری با مدیر ارشد شهری اتفاق نظر داشت.
راهکارهای مالی پروژه‌های کوچک و بزرگ مقیاس در حوزه‌های مختلف سرمایه‌‌ای و گردشگری از دیگر مواردی بود که توسط مدیریت شهری در جلسه هیئت‌مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز، بررسی و 
احصا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی