[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امید در آخرین ثانیه زنده شد، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
در روزی که شهر راز شیراز سومین شکست پیاپی خود در جام آزادگان را متحمل شد، فجر شهید سپاسی با گلی که در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند، امیدهای صعود خود را زنده کرد. 
تیم فوتبال شهر راز شیراز در هفته بیست‌ویکم رقابت‌ها دیروز، ۸ اسفند در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان مس شهربابک بود. 
در ترکیب شهر راز بازیکنانی چون مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، محمدرضا فیروززاده، میلاد غریبی، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمد قنبری، میلاد احمدی، کیخسرو سیاهپور، علی آل کثیر، رضا بهمئی و مرتضی خراسانی حضور داشتند و محمدرضا قویدل، محمد مسلمی پور، امید سام کن، علی دهقان، محمدجواد پورعوضی، علیرضا ولی‌زاده، ایمان رازانی، حسین بهرامی خشاب، محمد رفیعی، مرتضی حسین‌زاده و حجت اسلامی نیز از ابتدا در ترکیب مس شهربابک قرار گرفتند. 
این دیدار از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به قضاوت بهروز محمدی مطلق، رضا احمدی، شاهرخ دانشور و مجتبی شجاعی آغاز شد. مختار مهدوی هم ناظر بازی بود.
شهربابکی‌ها بهتر بازی را آغاز کردند و حملات بیشتری داشتند، اما این شهر راز بود که در دقیقه 9 به موقعیتی عالی رسید. میلاد احمدی با پاس خود، رضا بهمئی را با دروازه‌بان تک به تک کرد، اما این بازیکن نتوانست دروازه را باز کند.
در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. 
اما در نیمه دوم، این مس شهربابک بود که در دقیقه ۵۷ با یک ضربه زمینی توسط علی دهقان به گل رسید. 
شهر راز برای جبران این گل تلاش زیادی کرد، اما به‌جز یک ضربه سر از علی آل کثیر که به تیر افقی دروازه مس برخورد کرد و یک موقعیت خوب که توسط رضا بهمئی از دست رفت، شاهد برنامه تاکتیکی مطلوبی از سوی این تیم نبودیم.
در نهایت پس از ۶ دقیقه وقت تلف‌شده، این مسابقه با یک گل به سود نماینده استان کرمان به پایان رسید.
بدین ترتیب مس شهربابک با دو پله صعود، بالاتر از شهر راز در رتبه دوازدهم قرار گرفت و شهر راز که در پایان نیم‌فصل نخست تیم هفتم جدول بود، با ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.
در کنفرانس خبری پس از این مسابقه، ستار زارع به شدت بازیکنان تیمش را با لحنی تند مورد انتقاد قرار داد؛ او اعتقاد دارد که این بازیکنان همه توان و غیرتشان را برای تیم نمی‌گذارند و از هفته‌های آینده با بازیکنان جوانان و امید به میدان می‌آید.
اما تیم فجر شهید سپاسی که به گچساران رفته بود، از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدا میهمان نفت و گاز این شهر بود. 
ترکیب نفت و گاز: وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، محسن آقایی، امین رضایی، رضا خانی، امیرمحمد منصف، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک و ساسان جعفری کیا.
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمد امیدی‌فرد، علی نجفی، سعید زارع، مهدی شریفی، آرام عباسی، محمدرضا فلاحیان، شاهین طاهرخانی، محمدرضا شیرزادی، عباس بوعذار و علی فتحی.
داوران : یعقوب آشوری، غلامرضا محمدی، علیرضا شعرانی، محمد جواد عبدالهی. ناظر: مجید شمس
این مسابقه هم از نظر فنی بار چندانی نداشت. 
نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم هم دو تیم توانی برای گلزنی از خود نشان ندادند، اما در اوج نا امیدی و در حالی که دقیقه پنجم وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم هم به پایان رسیده بود فجر شهید سپاسی روی یک ضربه کرنر دفع ناقص دروازه‌بان با ضربه نهایی آرام عباسی به گل برتری دست پیدا کرد.
بدین ترتیب فجر شهید سپاسی ۴۱ امتیازی شد و با توجه به توقف چادرملو در بازی هم‌زمان اختلاف خود را با صدرنشین رقابت‌ها به ۷ امتیاز کاهش داد. 
اما بازی تیم دوم جدول؛ یعنی خیبر نیز که قرار بود در رشت و مقابل داماش برگزار شود به دلیل بارش برف سنگین در این شهر لغو شد. 
بدین ترتیب شاگردان مهدی رجب‌زاده که هم اکنون در رتبه چهارم جدول قرار دارند همچنان یکی از امیدهای صعود به شمار می‌روند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی