[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خوشبخت معاون شهردار شیراز شد، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز طی حکمی معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری این کلان‌شهر را منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی حکمی معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری این کلان‌شهر را منصوب کرد. شهردار کلان‌شهر شیراز در بخشی از حکم خود به روح‌الله خوشبخت تصریح کرد: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون خدمات شهری و محیط‌زیست و سرپرست سازمان مدیریت پسماند تعیین و منصوب می‌گردید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با توجه به لیاقت و شایستگی که در شما وجود دارد و با بهره‌گیری از توان نیروهای موجود و رعایت قوانین و مقررات و مدنظر قرار دادن مصالح عمومی و صرفه و صلاح شهرداری در انجام امور محوله و شرح وظایف ابلاغ شده زیر موفق و مؤید باشید.
از جمله مواردی که در حکم شهردار کلان‌شهر شیراز به روح‌الله خوشبخت اعلام شد، مدنظر قرار دادن روحیه انقلابی و جهادی در کلیه امور مرتبط با حوزه کاری، اجرای دقیق و به موقع مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر شیراز و آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و ضوابط مربوطه، سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری، نظارت بر حسن انتظام و گردش امور سازمان‌های مربوطه از نظر نیل به اهداف سازمانی آنها، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر نظافت شهر اعم از جمع‌آوری، حمل زباله، دفن و تبدیل آن، نظارت بر حسن انتظام امور انهار و مسیل‌های شهری و هماهنگی در جهت آماده‌سازی و استفاده بهینه از آنها، نظارت بر حسن انجام امور شهر توسط مناطق شهرداری و برقراری تعامل سازنده با آنها در جهت بهبود امور، نظارت بر سند معابر عمومی و مشاغل مزاحم شهری و شناسایی محل‌های ساخت و ساز خلاف آمده است.
در ادامه محمدحسن اسدی گفت: برنامه‌ریزی نظارت و کنترل در خصوص مدیریت بحران شهری و تحقق شرایط ایمنی ساختمان‌ها در مقابل سوانح گوناگون زلزله، آتش‌سوزی، سیل و ریزش، نظارت بر گردش امور کمیسیون‌های ذی‌ربط در امور اجرایی شهر از قبیل کمیسیون بند ۲۱ ماده ۵۵، کمیسیون ایمنی اماکن عمومی و ستادهای اجرایی خدمات شهری، نظارت بر فعالیت‌های امور بهسازی محیطی و زیباسازی شهری و شرکت در شورای مشورتی مربوطه، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در حوزه حفظ محیط‌زیست و مبارزه با آلاینده‌ها و خطرات زیست‌محیطی، برنامه‌ریزی و نظارت در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب و سامان‌دهی منابع آب در اختیار شهرداری، سیاست‌گذاری و نظارت در زمینه ایجاد و توسعه فضای سبز شهر شیراز، نظارت بر سامان‌دهی آسیب‌دیدگان اجتماعی، انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف است. پیش از این روح‌الله خوشبخت سرپرست معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی