[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس ۱۸ اسفند برگزار می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس گفت: آزمون وکالت قوه قضائیه این استان هم‌زمان با سراسر کشور، روز جمعه ۱۸ اسفندماه جاری در شیراز و فسا برگزار خواهد شد.
مهرداد ریاحی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این آزمون در شهر شیراز ساعت ۱۵ تا ۱۸ و با حضور 8هزار و ۸۸ داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد چهارهزار و ۲۱۳ نفر از آقایان و سه‌هزار و ۸۷۵ نفر از بانوان هستند.
وی ادامه داد: در شهر فسا نیز آزمون وکالت قوه قضائیه با حضور ۶۱۹ داوطلب برگزار خواهد شد.
او اظهار کرد: آزمون شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین‌الملل، دانشکده مهندسی شماره یک، ۲ و 3، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم و دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار می‌شود.
ریاحی افزود: نتایج آزمون مذکور نیز ۲ ماه بعد از برگزاری آن از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.
او ادامه داد: مرجع اصلی اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه است.
وی اظهار کرد: در این آزمون که سومین آزمون بعد از تصویب قانون تسهیل است، قبولی یا مردودی داوطلبان مطابق این قانون و بر اساس نمره حدنصاب کسب شده خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی