[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اعتبار پروژه‌های عمرانی زیر ذره‌بین است ، روزنامه شیراز نوین

ایستگاه دوم «پنجشنبه و جمعه‌های جهادی» با سفر شهرستانی محسن پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس به شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار با هدف بازدید نظارتی بر روند پروژه‌های عمرانی استان و خدمت‌رسانی بیشتر در تمامی مناطق استان پهناور فارس رقم خورد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، از اهداف مهم و اساسی پنجشنبه و جمعه‌های جهادی در فارس، بازدیدهای شهرستانی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در راستای بررسی مسائل و مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی استان فارس است.
بنا به گفته سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، از پروژه‌های مهم عمرانی استان فارس با هدف نظارت فنی و بررسی مسائل و رفع مشکلات آنها بازدید به عمل می‌آید.
پاپری زارعی با اشاره به اینکه در ایستگاه نخست پنجشنبه و جمعه‌های جهادی در فارس، از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های مرودشت و زرقان بازدید به عمل آمده است، از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران ۳۷ شهرستان استان فارس خواست تا همکاری و مساعدت لازم را از طرح «پنجشنبه و جمعه‌های جهادی در استان فارس» با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس داشته باشند تا بتوان استان فارس را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.
وی با تأکید بر اینکه جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست کشور عزیزمان را به سامان برسانیم، به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که بارها تأکید نموده‌اند که هرجا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم، ابراز کرد: یکی از عرصه‌های تبلور عمران و آبادانی در کشور، عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی است که تلاش داریم پروژه‌های عمرانی استان که نیاز به حرکت جهادی دارد را فعال نماییم. لازم به ذکر است، «پنجشنبه و جمعه‌های جهادی در استان فارس» در دوره جدید مدیریتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس شکل گرفته تا برخی مشکلات عمرانی و زیرساختی استان فارس را برطرف نماید.
بازدید از تغذیه‌های مصنوعی پاپون و سمغان، بازدید از مدرسه شهید قلندر حسنی و بازدید از محور قائمیه- سه‌راه راهدار از مهم‌ترین برنامه‌های سفر سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس به شهرستان کوه‌چنار عنوان شده است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در ادامه با حضور در شهرستان کازرون، از پروژه محور حاجی‌آباد موزی به دریس، پروژه جاده دوان- دانشگاه سلمان فارسی، پروژه تونل محرم واقع در راه اصلی کازرون- کنارتخته، پروژه توسعه تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون، منطقه ویژه اقتصادی کازرون و پروژه سد نرگسی کازرون بازدید خواهد کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی