[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تأمین آب باغات قصردشت به سرانجام می‌رسد، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: از سال آینده اقدامات مهمی چون تأمین آب بخش قابل‌توجهی از باغات قصردشت به سرانجام می‌رسد. به گزارش ایلنا، مسعود زارعی در آیین رونمایی و آغاز عملیات اجرایی ۶۰ پروژه زیست‌محیطی، خدمات شهری و زیباسازی افزود: مردم در ۱۱ منطقه شهرداری صاحب بازارچه و کسب و کارهای تازه خواهند شد و به طور کلی ۱۵ پروژه‌ به صورت ویژه آغاز به کار کرده است و در پایان سال‌ آینده با سرافرازی به مردم شیراز اعلام خواهیم کرد که این پروژه‌ها به فاز اجرایی و افتتاح رسیده است.
وی ادامه داد: حجم اعتباری این پروژه‌ها حدود ۷۰۰میلیارد تومان است که تنها ۴ درصد بودجه سال جاری را در بر می‌گیرد، اما تأثیر این پروژه‌ها در زندگی مردم بسیار بیشتر است و سودی که برای شیراز و شهروندان داشته، چندین برابر مبلغ هزینه است و با توجه به اینکه در بودجه سال آینده به اعتماد عمومی و رفع مسائل زندگی شهری و روزمره مردم توجه بیشتری شده است، امید داریم که اثرگذاری فوق‌العاده‌ای را در زندگی مردم شیراز شاهد باشیم. زارعی با بیان این‌که شهردار شیراز اعتقاد و باور بسیار به زیرمجموعه‌های خود دارد، تأکید کرد: این ۱۵ پروژه اصولی و زیربنایی است و با احداث آنها در پایان سال آینده برکت‌های آن را شاهد خواهیم بود. رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: یک‌هزار هکتار از فضای سبز مجموعه‌ برمشور که با استفاده از آب‌های خاکستری به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۷ کیلومتر لوله‌کشی که در سطح خدمات شهری انجام شده‌ است، از جمله پروژه‌های رهاشده‌ای بود که خوشبختانه با همت ریاست سازمان مدیریت پسماند آغاز به کار کرد.
وی تأکید کرد که ویژگی این دوره همدلی شورا و شهرداری شیراز است و همین امر برکت را در انجام کارها افزایش داده و به یاری خدا سال آینده، سال نهضت خدمات شهری است و امید داریم که با تحقق وعده‌ها و اجرای پروژه‌ها بتوانیم در مقابل مردم سربلند باشیم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی