[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مهارت‌محوری در دستور کار دانشگاه پیام نور است، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان این دانشگاه بخش بزرگی از قبولی‌های آزمون‌های ورودی تحصیلات تکمیلی و استخدامی را به خود اختصاص می‌دهند و از این نظر جایگاه برجسته‌ای دارد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، ابراهیم تقی‌زاده در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور به میزبانی شیراز، افزود: ۳۷۰هزار دانشجو در نزدیک به ۳۶۰ دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور تحصیل می‌کنند.
وی اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور چهارهزار عضو هیئت علمی و حدود ۱۱هزار استاد حق‌التدریس دارد و نتایج حاصل شده نیز حاکی از تأثیرگذاری خوب این دانشگاه است. رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: کتاب‌محوری، تألیف منابع و برگزاری امتحانات به سبک کنکوری سبب موفقیت دانشجویان این دانشگاه در آزمون‌های رقابتی متعدد شده است.
وی یادآور شد: این دانشگاه در رتبه‌بندی معتبر تایمز در میان دانشگاه‌های کشور جایگاه مطلوبی را کسب کرده و در سامانه علم‌سنجی وزارت علوم جایگاه ۱۲ تا ۱۴ را در میان نزدیک به ۲هزار دانشگاه و مؤسسه آموزشی کشور کسب کرده است.
تقی‌زاده اظهار کرد: پیام‌نور تنها یک دانشگاه مجازی و آموزش از راه دور نیست؛ نظام آموزشی ترکیبی مجازی و حضوری این دانشگاه به همراه امتحانات سخت به شیوه کنکوری سبب شده تا فارغ‌التحصیلان این دانشگاه موفقیت‌های بالایی در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری کسب کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: ایجاد باشگاه‌های مهارتی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته تا بخشی از واحدهای درسی دانشجویان به سمت آموزش مهارتی ارائه شود.
وی افزود: در این جهت ایجاد خانه‌های رشد و پردیس‌های فناوری بخشی از مأموریت‌های دانشگاه پیام‌نور است و آن را دنبال می‌کنیم.
تقی‌زاده با اشاره به برپایی جشنواره‌های قرآنی در این دانشگاه، گفت: هم‌نشینی با قرآن در شخصیت، فروتنی، تواضع و اثرگذاری دانشجویان قرآنی دانشگاه پیام نور نمایان است و باید سبک زندگی قرآنی را به صورت عملی اشاعه داد.
وی توصیه کرد: ایام جوانی شما دانشجویان در گذر است، اما باید از آن برای ساختن مسیر و آینده روشن استفاده کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی