[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نازل‌های سوخت زیر ذره‌بین استاندارد، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل استاندارد فارس خبر داد:
نازل‌های سوخت
زیر ذره‌بین استاندارد
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، طی بازدید و بازرسی به عمل آمده در 11 ماه گذشته از نازل‌های سوخت استان مشخص گردید که نازل‌های استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
مدیرکل استاندارد فارس گفت: در 11 ماه گذشته نازل‌های سوخت استان فارس بیش از 5200 بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان سال این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت.
رزمجو افزود: شرکت‌های دارای مجوز کالیبراسیون از اداره‌کل استاندارد با هماهنگی اداره کل و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان به صورت اتفاقی از وضعیت نازل‌های سوخت استان بازرسی کرده و آنها را مورد آزمون قرار می‌دهند.
وی گفت: از حدود 3200 جایگاه عرضه سوخت استان تا پایان سال مرتباً بازرسی انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود.
رزمجو افزود: شهروندان در صورتی که از جایگاه‌های خاصی شکایتی داشته یا مورد مشکوکی را مشاهده نمایند، موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا از طریق تماس تلفنی با شماره 1517 اعلام نمایند و مطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مدنظر مورد بازرسی قرار گرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی به مصرف‌کنندگان اطمینان داد که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده، لیکن این نظارت‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و در صورت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی